Kjell Rune Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 på tide med profil oppdatering da kristian.. jeg som skulle besøke deg i dag... men så ble det bare det dritt været... får håpe på bare veier i morgen så skal jeg jammen fyre opp 330´n og ta meg en tur. den trenger en vask før vinteren. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- MaRe - Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Takk for det. Var de vanskelige ang det å få senkesettet inn i vognkortet,evt hvor gjorde du det henn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 jepp. vart vinter her no ja.. pussa felga i dag i må bare komme innom en tur kjellis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Ja, for dere som da ikke har skjønt det, så er bilen min da solgt til han Kristian gutten oppi Molde... Og jeg tok den falleferdige bilen hans i innbytte som ikke er brukandes til annet enn spiker.... hehehe, evt da ikke.. Staselig bil. Gleder meg til det blir litt bedre føre, så skal jeg få sendt den på litt lakkering... Grattis med 328'n kristian, håper du blir kjempe fornøyd. Jeg har ihvertfall tatt godt vare på bilen. (Tarjei brukte den nok litt mer Men det har blitt gjort mye med den siden den gangen han hadde den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Koslig at det dukker opp en og annen gobil' i Molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 blir vel ikke å se på veien før til våren denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Det vet jeg svaret på..... NEI!!! Såklart ikke. Dette er jo ikke noe vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Ble altså ingen E46 i denne omgang da Maze! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Ble altså ingen E46 i denne omgang da Maze! Nop.. Men to e30'r er vel heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 hehe, helt klart ingen vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Har jo sagt det Kristian.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Ble altså ingen E46 i denne omgang da Maze! Nop.. Men to e30'r er vel heller ikke å forakte. Fra E39 til E36 til E30... Blir det neste E21 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 Jeg begynte i 99 med en e36, så ble det e39, så en e28 sammen med e39, så en e34, så en e36 igjen. Og til slutt nå da, 2stk e30. Går litt opp og ned dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg