sigu Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Hei Ble i går den lykkelige eier av en '98 318i (min første BMW). Fikk med noen 17" som er ikke fullt så runde som jeg skulle ønske. Skal derfor få disse rettet. Men før jeg gjør det vil jeg vite om de har riktig innpress osv til bilen (det er en E36). På felgene fant jeg følgende informasjon: BMW 6 751 415 7Jx17 EH2 IS 47 HLI 1652-1b Dette står da en linje på hver sin eike. Etter litt søking på nettet har jeg mistanke om at dette er såkalte split Y felger også kalt double spoke. Det jeg lurer mest på, kan IS 47 bety at innpress er 47? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 IS 47 er sannsynligvis innpress (vanligvis ET merking)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigu Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Takker for svar! Er klar over at ET er den vanlige betegnelsen på innpress, derfor jeg stussa så veldig på dette.. Men om det er innpress skal jo disse felgene gå veldig fint på E36'en. Må bare få de runde igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hvis du bor i nærheten av Østfold området vil jeg tipse deg om : Østfold felgteknikk... De er trollmenn med felger og rimelige. Har lagt inn tlf nr deres tidligere, kan gi deg det i morgen hvids du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Du kan jo gjerne prøve dem på? et47 går vel fint på, men blir jo stående litt inn i hjulbuen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 blir etter min mening stående alt for langt inn i hjulbuen, og om du har planer om å kjøre fk coilovers en gang i fremtiden kan du bare glemme og ha felger med et47.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå