Gå til innhold

Xenon i E34


krisroen
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille et sant xenon kit fra Dybvik til bilen min.. Er disse vansklige å installere? Står på sidene at det er lett å installere.. Noen som har gjort det som gidder å forklare lett hva som må til? Og er det mulig å bruke settet på tåkelysa? Tror det hadde blitt tøft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du kjøper riktige typer er det bare å putte det i det du måtte føle for. Det stikker ut ledninger bakerst på pærene, så de må det være plass til, men det går som regel greit. På min borra jeg bare hull i koppen som sitter utenpå pærene.

Og ja, det er lett å installere, tar 10-30 min.

Jeg har et H1 6000K Kingwood-sett du kan få kjøpe for 1800,- + 99,- i frakt. Det er helt nytt. Har også to helt nye H7-sett som går for samme pris (E39/E46 i hvert fall). Og faktisk også et H4 hi/low (xenon nærlys og halogen hovedlys i samme sokkel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kjøpt et sett av en kompis som hadde bestillt feil, men dersom du har det settet om 2-3 uker kan jeg muligens kjøpe det av deg å prøve å få til i tåkelysa.. Lite penger etter ferien og lenge til neste lønning..

Skal prøve å få installert det i morgen, men lurer på noen ting. Hvor stort hull måtte du borre i koppen utenpå pærene? det er jo ganske store kontakter (hvertfall på det settet som jeg har) som må gjennom hullene.. Og hvor har du gjort av disse ballastene? Sleng gjerne ut bilder om du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...