krisroen Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Tenkte jeg skulle bestille et sant xenon kit fra Dybvik til bilen min.. Er disse vansklige å installere? Står på sidene at det er lett å installere.. Noen som har gjort det som gidder å forklare lett hva som må til? Og er det mulig å bruke settet på tåkelysa? Tror det hadde blitt tøft..
Gunnar Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Bare du kjøper riktige typer er det bare å putte det i det du måtte føle for. Det stikker ut ledninger bakerst på pærene, så de må det være plass til, men det går som regel greit. På min borra jeg bare hull i koppen som sitter utenpå pærene. Og ja, det er lett å installere, tar 10-30 min. Jeg har et H1 6000K Kingwood-sett du kan få kjøpe for 1800,- + 99,- i frakt. Det er helt nytt. Har også to helt nye H7-sett som går for samme pris (E39/E46 i hvert fall). Og faktisk også et H4 hi/low (xenon nærlys og halogen hovedlys i samme sokkel).
krisroen Skrevet August 21, 2006 Forfatter Skrevet August 21, 2006 Har fått kjøpt et sett av en kompis som hadde bestillt feil, men dersom du har det settet om 2-3 uker kan jeg muligens kjøpe det av deg å prøve å få til i tåkelysa.. Lite penger etter ferien og lenge til neste lønning.. Skal prøve å få installert det i morgen, men lurer på noen ting. Hvor stort hull måtte du borre i koppen utenpå pærene? det er jo ganske store kontakter (hvertfall på det settet som jeg har) som må gjennom hullene.. Og hvor har du gjort av disse ballastene? Sleng gjerne ut bilder om du har
antiloop Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 hva er internett adressa til dypvik??? http://www.dybvik-trading.no/
Gunnar Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 krisroen, du ser det såvidt her: Litt mye ledninger her som ikke har noe med xenonen å gjøre, men den svarte boksen er ballasten og hullet i koppen ser du også der. Håkon, ja, det gjør de.
krisroen Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 Da har jeg fått det til Monterte ballastene slik, må vel kanskje dekke de til med noe seinere: Et dårlig bilde av hvordan det ble: Gleder med til å kveld for å se hvordan lyset blir..
Morbus Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 LKM modulen gir ikke feilmelding med de pærene her a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå