325ti Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 liten update, har skjedd lite her egentli. siste tiden. topp er i trondheim hos m-tech for sveising og planing på cylmo. ferdig etter påske, så nå er de bare pludring med små ting. fått satt på deksel og simmeringer på blokka. litt, festing av asfaltmatter og anskaffet noen stikk til coiler etc.. skal lime inn høyre innerskjerm me sveisematter og div slikt nå i påska. eller er bosch o44 pumpe på vei og studsa får jeg forhåpentlivis i hus etter påske.
325ti Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 alt er til salgs for rette prisen, men den går verken for 60 eller 80 k.
KGB Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 IMPONERT IMPONERT! DET MÅ JEG SI =) DETTE KAN DU SJEF!
E30Frelst Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Jeg er blitt helt oppslukt av detta prosjektet ditt, fy faen å mye du vært igjennom : ) Det så sykt bra at du har spiriten på topp Lykke til videre, Mvh Håvard Falck
325ti Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 da var de på tide me en liten update=) har fått igjen toppen fra sveising og planing hos M-TECH og cylmo i trondheim. så i dag har jeg fått fin slipt ventiler og ventilsetene på den ferdige toppen. neste nå er og begynne og sette i ny kam,vipperarmer,eksenter og bolter og muttre. blir endel sene kvelder fremover. ellers har jeg fått limt opp varmevernet på høyre innerskjerm. brukte sveise duk, spraylim og alu teip. fornøyd med resultatet egentli. har også limt inn asfalt matter over gitkasse og endel på høyre siden av torpedo veggen siden vernet der va så ruskete og fælt. nå er det kveld her i huset. følger noen bilder. toppen ferdig sveiset og planet ferdig me innerskjerm finsliping ventiler
Kristov Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Ser ut som det er sveiset litt lite i vannkanalene i toppen. Vanligvis pleier de sveises helt igjen for så å borre opp to små hull på hver side.
325ti Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Ser ut som det er sveiset litt lite i vannkanalene i toppen.Vanligvis pleier de sveises helt igjen for så å borre opp to små hull på hver side. enig i den, jeg la på topppakningen og et så ikke så aller verst ut. kunne vert bedre men...slik ble de denne gangen;)
325ti Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 jada, de skjer hele tiden. toppen er montert og motor er i bilen. skal begynne på nytt grenrør i kveld. og oppstart blir vell tildi neste uke. har endel bilder, men har vert opptatt med litt av hvert i seinere tid. så det har blitt lite updates og bilder på pc'n. skal se om jeg ikke kommer me n update seinere i kveld.
325ti Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 jess, da skal vi se om vi får unna endel updates her. bilen har fått i motor igjen med nye studs fra arp. så har jeg flytta bilen så den får sveisa ny eksos og videre montering av saker og ting. blå samco silikon slanger til vakum, samt er det kommer i boost controller fra turbosmart. blir plassert i huset til klokka forøvrig inne i kupeen. har også byttet plassering på div saker og ting. flere bilder kommer nytt grenrør er på gang, og DP må sveise om. bilder følger men det nye grenøret kommer turbo endel lenger ut mot innerskjerm så det letter endel arbeid i mottor rommet. vurderer ekstern wg i steden for den interne som er nå. dette har jeg ikke helt bestemt meg for enda. skal prøve og følge opp litt bedre nå etterhvert. håpet er oppstart til helga=)
325ti Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 bilen er starta og går, noen små problemer med litt lekassjer på eksos, men ikkeno som ikke kan ordnes. kommer bilder o gsaker og ting om litt, må få alt over på pc'n. hatt en liten prøvetur og ting virket akkurat som det skulle=) dog jeg ikke rakk våler i helgen. får se om de blir rudskogen i steden.
ehrnst Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 fortsatt 535 radiator du kjører med Hvilke slanger kjører du med forresten? 88+ vannpumpe?
325ti Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 fortsatt samme radiator ja=) vifte styring på MS' funker fjell=) vannpumpe er 86pumpa. bruker originale enda, er i samtale med samco om og få laget i silikon.. kjøle tank i alu er under planlegging. noen som vet hvor jeg finner skru/sveise flenser til en slik en?? tenkte bruke samme lokket som originalt noen som har kobla turtall på datasprut btw?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå