Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt bilder fra de siste som har skjedd

18052008673.jpg

montert grenrør og turbo

18052008672.jpg

18052008674.jpg

19052008681.jpg

montert besndin manometer og trykkrør

20052008683.jpg

20052008684.jpg

knekt og montert ånding med filter.

skal se om jeg får drust inn litt film om ikke lnege, noen få barndoms feil som mmå rettes opp i, samt lufte kjøling skikkelig. få på t-bolt klemmer på trykkrør.

valgte vbands løsning på turbo denne gangen. fole greit;)

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvordan har du ruta slangen inn i vannpumpa når du har ekspansjonstanken på førersiden?

alu tank finnes allerede, men den er ganske pricy:(

Sliter med turtallet jeg og, hopper igang når motoren starter, men detter igjen.

Turtallsledningen i org-nettet er den tynne svarte i den 3-pinkontakta som du ser i hanskerommet. Mener det er pinne 6 på motronicen

Om det ikke er gjort må det loddes litt i MS for å få turtallsignalet.

newms8.jpg

På bilde over er pinne 31 i MS-kontakta brukt for turtallsignal, JS1 er Output.

Skrevet
såg du hadde fått i gong bilen. :wink: såg no ut til å virke bra.. :wink:

Grattis :wink:

jada, virker greit, fått klar en cruising map noda. skal på rulle og simulere press får attack map'en;)

ehrnst. joda. elt er loddet og jeg bruker den sorte av de 3. drar litt mor instrumentet. skal prøve et annet i kveld og se. kjøle slanger er bare dradd over og et messing bend og inn på vannpumpa. ingen dritabra løsning, men de får duge enn så lenge.

eller's sliter jeg litt med sluring. lufta litt i går og fikk bedre resultat, men henger endel igjen enda. så ikveld skal de luftes,luftes og atter luftes. om ikke prøver jeg og shimse slavesylindern ut litt før jeg skrur ned igjen og returnerer skiten.

forøvrig morro når de slipper litt på 3'an på tørra uten og provosere;)

gleder meg til alt er optimalt. bremsepapirer kommer når den tid er der.

Skrevet

Det dere med lufting er litt opp og ned.. kjæmpa me det på min me.. lufta å balla en hel kveld uten noen spess resultat.. mn so lot eg d berre stå en stund å då ha d lufta seg sjøl.. :wink:

Skrevet

jess, med original clutch har jeg aldri hatt problemer me de. men den SPEC jæveln kødder litt me meg ja. blir vell ordning på deg=)

Skrevet

Jeg har også hatt mye problemer med clutch i det siste, men jeg kjører 240mm m5 clutch med sachs 765 trykkplate og custom svinghjul på min m20.

Sliter du med at koblingen "henger" på selv om pedalen er i bunn eller at den slurer når du har pedalen helt ute?

Skrevet

at den slurer med pedal helt ute. virker som og den "henger på" når de virkelig skal ta av, så begynner hele drivlinja riste,. fikk lufta skikkelig og shimsa slavesylindern nå. er enda et hakk bedre. men har ikke fått dradd ut no særli enda. merker pedalen blir bråere og bråere, så kansje de går seg til.

om SPEC skal ut, går jeg får 618 plata og sinterlamellen t sachs

Skrevet

Da var 660 @3 bar bestilt, siemens deka. så daq kan jeg begynne og skikkelig dra på. dog jeg sliter med clutch enda. noen guruer mener på at den rett og slett blir for svak. så den blir og bytte ut med 3 skiver tilton rgener jeg med.

SPEC'n blir skrudd ut og skifta belegga på og solgt. så om noen trenger en steg3 clutch til en grei penge så er det bare og si fra;) Blir seff skifta beleggene på puckene. ellers er den komplett. holder 600 nm ifølge SPEC

Skrevet

bilen e faktisk heilt rå i reel time, når du ser på bilde så e d liksom ikkje nåkkå woww, men når du ser den samidig så du hører lyden av den, blir bare en blanding av illsint supra og ultra sint audi, irriterende att denna spec cluchn ikkje vill bite godt nokk. men blir sikkert 3 skiva tilton ifrån sverige tenker jag:)Eller hur stig?

Skrevet

jo de bikka vell dit henn tenke e. blir vell ei skruøkt når nye dysene er på plass. hadde håpt på og kjøre på supersportweeken her i byen i slutten av mnd'n. så det er bare og stå på=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...