Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

se om det kommer en liten snutt fra autoslalom en sist helg, ble pina de pokal for best in show;) artig.

ellers er de lite nytt som har skjedd med bilen. skal vell snart på bukker og få skiftet kanaler og motorrom skal lakkeres.

Skal på me sort matt panser med noen utskjeringer. usikker på hvordan dte blir enda, men de får vise seg.

Så skal ny clutch inn. satser på sachs denne gangen. SPEC anbefales IKKE av meg heretter. den blir vell sendt til clutch og brems i tr.heim og blir padda opp igjen og solgt.

Holder rikelig til en bil med litt indre moment enn min.

Når dette er i boks blir de på rulle og mapping og bremsing. sikkert ikke før sommerhalvåret igjen da.

Skrevet
se om det kommer en liten snutt fra autoslalom en sist helg, ble pina de pokal for best in show;) artig.

ellers er de lite nytt som har skjedd med bilen. skal vell snart på bukker og få skiftet kanaler og motorrom skal lakkeres.

Skal på me sort matt panser med noen utskjeringer. usikker på hvordan dte blir enda, men de får vise seg.

Så skal ny clutch inn. satser på sachs denne gangen. SPEC anbefales IKKE av meg heretter. den blir vell sendt til clutch og brems i tr.heim og blir padda opp igjen og solgt.

Holder rikelig til en bil med litt indre moment enn min.

Når dette er i boks blir de på rulle og mapping og bremsing. sikkert ikke før sommerhalvåret igjen da.

her e en bitteliten en :P :

http://s295.photobucket.com/albums/mm12 ... V01003.flv

Skrevet

noen som har erfaring med monotube coilover fra H&R foresten?

Blir nok nytt understell til vintern. da har jeg forøvrig et sett med apex 60 40 fjærer til salgs og gule justerbare koni kort dempere. front.

venter bare på snø nå så jeg kan begynne og lsite i stykker understell.

stålomspunne bremse slanger rundt baut kommer på og alt av bremserør skal skiftes i vinter. kommer bilde updates etterhvert.

• 4 weeks later...
Skrevet

Noen som har vinterbil til meg så jeg får satt inn vogna og begynt på de mange planene for vintern? hehe

Forøvrig litt vrient og kjøre på glatta med så mye moment;P

artig,men en sliten 240 eller sierra er litt mere egna til bilfekting på artiigpudder.

• 3 weeks later...
Skrevet
Fin lyd iallefall :) Virker som om den går ganske greit og ;)

jada, kan ikke klage,går fælt som det er, og neste sesong bli de optimalisert med skikkelig mapping på rulle og etterfølgende bremsing.

håper på gode tall da. mappen som er nå er egentli bare en "safe" map. mye mer og hente på tenning osv.

Skrevet
Ganske kjedelig film spør du meg...

Er så unødvendig det der syns eg, syns det er artig att folk legge ut film. Ser ut som om han har grei kontroll og, fin lyd. God underholdning etter mi meining, kan ikkje du vise oss korleis det skal gjøres da?

Sorry OT :)

Skrevet
Ganske kjedelig film spør du meg...

flott at jeg ikke spør deg da;)

Er ikke en av grunnene til at man legger ut filmer at man ønsker tilbakemelding?

Disse autoslalomfilmene gjør jo hverken bilen eller effekten rettferd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...