Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

karen som er interisert, står klar med 80 k i en konvoluytt om han liker og "kjøre" bilen.

den går ikke under det. merk detter er en godkjent bmw med turbo! vet av folk som har solgt de dyrere uten den fine komenaren neders på vognkortet.=)

Skrevet

aner ikke effekt nei, plan var og bremse etter at sprutet var montert, men tipper på rundt 250 på en go dag. fungerer godt! med sprutet og større dyser vil den nok bikke 300 på rundt en bar's trykk. men dette er som sagt bare antagelser. den er råsterk i moment også slik det oppsettet er nå,og det blir jo bare mer etter hvert som go sakene kommer på=)

Skrevet

sprutet er på stdet hvil desverre. ting går sakte for tidem,er mest jobb jobb og atter jobb, så lysten er litt borte nå;P. vurderer foresten salg også.

• 2 weeks later...
Skrevet

har fått orden på sprut montering nå. så nå spørs det bare om jeg selger eller ikke. dilemma dette her. hehe.

vet iallefall at karen som skal montere til meg står omtrent stand by;)

• 3 weeks later...
Skrevet

skjønner ikke hvorfor du vil selge jeg, men man kan vell ha sine grunner eller bli lei av en bil man har hatt i lengre tid. Utrolig pen og grov bil, så du var innom hydro ysteneset da jeg sto på jobb ;)

Skrevet

vil og vil;P hehe, jeg taper ikke om jeg ikke selger den for og si de slik=) du som jobba på lørdagen?

har de med og bli fort lei, er jo den bilen jeg har hatt lengst dette her.

Skrevet

hehe, er jo alltid gøy med ny bil =) skal bytte ut min nå snart også, mest p.g.a motor.

Jeg som jobba lørdagen ja, vet ikke om du så bilen stå utenfor?

Hva selger du bilen for egentlig? Eller har du kjøper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...