Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

i dag tok jeg mot til meg og fikk gjort litt igjen etter en lang (deilig) ferie fra BMW'en;P

monterte ny wr sensor med brakett som jeg fikk kjøpt i ferien. samt laga til feste for olje "orkesteret" mitt. dvs. målere til trykk x2,olje temp og olje fra blokk til turbo.

va faktisk godt og få gjort noe igjen=) litt ny giv skader jo aldri!

fikk tatt noen snaps av dagens økt også

09082007371.jpg

ny wr sensor/m brakett

09082007373.jpg

09082007372.jpg

laga brakett til oljesammensuriumklompen

etter litt fundering fant jge ut at jeg skulle plassere den under rammevangen i steden for på siden av rammevangen. plassbesparing;)

slik ble de seende ut.

09082007374.jpg

09082007377.jpg

so, that's it for today

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

jess. da har vi fått litt mere orde3n på spruten, testa ut signal og sensorer. fått i konsoll med målere,testa ok!

fått bestilt btr til orig rail fra kollevold og skal fylle alle vesker i dag og prøve på oppstart i helga! mye gjort i det siste av ting som ikke viser. skal smelle inn noen bilder imorra

Skrevet

fikk gjort litt i dag også, i hovedsak opprydding i kabler og legging i strømper,krympeplast. etc etc.

fikk og maskinert ny flens til turboen i rustfritt, på søndag skal den inn og få helt nytt 3" rustfritt anlegg fra turbo, da bli bredbands lambda montert osc.

kommer vell endel bilder fra søndagen. her er litt fra dagens økt

04092007451.jpg

coilpakken

04092007453.jpg

pluggkabler(litt rotete enda,er ikke helt sikker på om det blir slik)

04092007452.jpg

flens til turbo'n. takker til aam eksos service;) (martin aam)

Skrevet
  Terje325i skrev:
gratulerer så mye! :)8)

takker for det=) blir du opg se på super sport weekend i ålesund senere i mnd? fredagen skal ågk ha en show off kveld med utstilling kjeglekjøring(dekksparking) og litt stands og greier.

Skrevet
  325ti skrev:
  Terje325i skrev:

takker for det=) blir du opg se på super sport weekend i ålesund senere i mnd? fredagen skal ågk ha en show off kveld med utstilling kjeglekjøring(dekksparking) og litt stands og greier.

Sport weekend? ka som skjer i ålesund da? og hvordan tid/dato. vist det er i mnd her så må jeg heng i å få opp start på E30 335min

Skrevet
  325ti skrev:
  Terje325i skrev:

Det kan godt hende jeg tar meg en tur utover den helga ja :wink: , men først er det jo dragrace i ørsta 15. sept :P Regna med du kjem innover med turbobilen :wink:

Skrevet
  Terje325i skrev:
  325ti skrev:
  Terje325i skrev:

Det kan godt hende jeg tar meg en tur utover den helga ja :wink: , men først er det jo dragrace i ørsta 15. sept :P Regna med du kjem innover med turbobilen :wink:

regner med at jeg tar turen om alr er gulle godt med bilen. om ikke annet enn for og se på!

Skrevet

ja da var de plussli morra. i går fikk vi starta på eksosen som blir i 3 " rett fra turbon. litt dill og få alle vinkla på plass men marting fiksa det godt. så vi endte opp me et ferdig punkta anlegg i 11 tida i går. i dag skal de heil sveises, må bare få fatt i no gass(gikk tom nok en gang);P noen bilder.

07092007463.jpg

starta på dp

07092007464.jpg

aam i arbeid.

07092007467.jpg

kommet oss bak skøyten

07092007465.jpg

sånn blir det

ellers så ble de en ny bens,trykks regulator,kjøpte en fr kollevold spm passa i railen! denne skal vist vere 7 ganger raskere en original på pickupen på bensin. da fkk jeg bruke et eksternt manometer type oljefylt. skal vere ganske så presise=) noen bilder.

05092007455.jpg

btr

05092007459.jpg

adapter til railen

07092007462.jpg

trykk manometer

så, all in a days work;P. nå skal jeg på gass jakt! god helg folkens!

Skrevet

Ser bra ut!

Men pluggledningene dine? Ser ut som om DP er farligt nært? Du skal vel kanskje smøre den inn med eksosbandasje?

Lurte på en ting, hvilke bremser har du på bilen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...