Råmundsen Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Noen som var på Gatebil treffe idag? legg ut noen bilder fra treffe hvis dere har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Jeg var der, men desverre tok jeg ikke noe biler.. Var et par E30M3. To med S14, to med S38B38. Tror jeg så 5stk E36 M3en og en M3GT og en nye M5 sto ustillt i standen til OS Bildeler. Var ganske vått på banen først på dagen, men så tørket det opp og blårøyken kom drivende.. Var godt med folk og mange fine biler. Desverre blir gatebil i Kr.sand litt ensformig siden det bare er buning hele dagen, men ellers var det ok synes jeg. Blir også lite fyll siden det bare er en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råmundsen Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 ja. mange fine biler der nede. fikk tatt noen få bilder. men klarer ikke legge de ut. kjedelig med været tidligere på dagen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Jeg var der, men desverre tok jeg ikke noe biler.... Det var jo enda godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Jeg var der, men desverre tok jeg ikke noe biler.... Det var jo enda godt... Hahah... Mente bilder... Jeg tok ingen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hvis noen av dere har bilder er det bare å sende de til gr@bimmers.no, så havner de under "Happenings" på Bilder/filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 jeg var der, kjørte på banen, og tok 238 bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 http://gallery.raceinfo.no/gallery.aspx ... 18-KrSand/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 info på denne takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 info på denne takk!!!! Er en 3,5l M5 med dobbel turbo.. Mener å husker at det var ca 700hk i den.. Den er ifra Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Er ikke det den til SS da, med 1000hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Er ikke det den til SS da, med 1000hk? Jo det er den.stygg den vorta på taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Synes og huske jeg hadde rett ja... 1048hk.. Helt greit http://www.ssperformance.no/e30.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Ja... Når den var på motorfestivalen på Hellerudslette mener jeg at det sto 700hk på lappen som sto forann den, men den kan ha fått mere hk siden da eller så blander jeg den med den E30en som var svart matt som også var der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 info på denne takk!!!! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26629 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå