hav Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Hei Til de som kjenner e39 godt... foran 245/35 19 md 8,5 bredde bak 275/30 R19 md 9,5 bredde Passer disse dekk profilene på en e39? takker for all info! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Hva som er orginalt da? Da kan du jo sjekke om de ligger inn under +-5% regelen.. Du kan sjekke på Dekkdim her på venstre side under teknisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Hva som er orginalt da? Da kan du jo sjekke om de ligger inn under +-5% regelen..Du kan sjekke på Dekkdim her på venstre side under teknisk.. Hei Jg har ike vognkortet tilgjengelig akkurat nå..derfor jg tenkte kansje en annen kan svare på dt ? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 jeg har 265 bredde bak og for meg ser det ut som at det går akkurat! Har bittelitt subbing når det er fullt med folk baki og jeg kjører over dumper.. jeg ville ikke tatt noe breiere enn 265 hvertfall. Jeg har forøvrig 235/40-18 foran og 265/35-18 bak. Den dimmen står faktisk oppført på klistrelappen på innsiden av karmen på førerdøra der det står lufttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå