handyandy Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Jeg tenker på å lakkere felgene mine hvite.. Noen som har gjort dette før? Må vel pusse de ned først tenker jeg, er en del riper å sånn.. Hørt at man ikke burde sandblåse aliminium fordi det er for mykt, stemmer dette? Evt: Hvordan lakk burde man bruke? og hva burde man pusse med? takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 For best resultat ville jeg fått en med skikkelig utstyr til å pulverlakke dem for deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Jeg fikk mine felger glassblåst av et lokalt firma, og de ble pusset med sandpapir før lakkering. Lakkerte dem med vanlig lakk. Du bør unngå sandblåsing av alu-felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 kult med hvite felger på m3'n men den hvite vingen passa ikke inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå