Peoplez Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hey noen som skal på streel legal i sogndal nåkommende lørdag? BMWCCN so e arr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Eg stiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Eg stiller visst eg får med meg noken kompisa som køyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Eg stiller. må en sei ifra om en ska stille ut bilen? eller er det liksom bare å parkere ? du medlem i bmwccn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Eg stiller visst eg får med meg noken kompisa som køyre. kjøre ilag me oss? ta med mykje folk arti d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Har vorte spurd om å vere vakt der, så eg reknar med det blir på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Sogndal? Snakker vi Idol-tone-sogndal? 80-sone på smale, stupbratte fjellskrenter- sogndal? Fin plass me bra uteliv det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 ja da e plassen. Noken som veit noke om korti på dagen det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 blir for langt:P for holde meg til pc spillet streel legal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joncarlos Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Førstkommande Laurdag er det Street Legal dragracing og bil utstilling på Sogndal lufthavn Haukåsen. Det blir 201 m dragrace med tidtaking. Premie til raskaste bil og finaste bil. (publikumsval.) Bilar til Dragrace møter kl. 14.00. HUGS HJELM:) Bilar til utstilling møter kl. 16.00 Portane opnar for publikum kl. 17.00. Vaksne: 150,- Barn: 50,- Lisens for køyring på bane: 250,- Arr: Bmwccn Sogn og Fjordane og Amcar klubben i Sogndal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Jepp, blir gøy det. noen som var der ifjord? lurer på om eg skal stille ut e39`en, eller blir det for dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joncarlos Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Eg har vert der dei 2 siste åra og er med og arrangerer i år. Klart du må stille ut e39 en... Håpar på flest muleg bmwar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Sogndal? Snakker vi Idol-tone-sogndal? 80-sone på smale, stupbratte fjellskrenter- sogndal?Fin plass me bra uteliv det Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 ja, nå nærmer det seg her Fint fint vær idag, passe temp, vindstille. Ligger ann til å bli en fin dag det her ja med mykje svidd gummi og eksos . kl 14 er det oppmøte visst dere skal på flystripa og flate pedalen i bmwen kl 1600 utstillings deltakera kl 1700 publikum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Fin bil du hadde Peoplez Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå