mAZE Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 Vi er 8stykker der nå.. Så du er på feil sted. Du er sikkert på feil server. Vi er på Quakenet... Se på options..
_CoZm|C_ Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 ska sej.. egen kanal å greier.. lenge siden eg brukte mIRC.. men får friska opp litt.. var ikkje så mye liv der nå da..:S
mAZE Skrevet August 24, 2006 Forfatter Skrevet August 24, 2006 Ja, laget en kanal jeg. Like greit å skravle der og holde forumet reint.
Rotty Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 irc://irc.quakenet.org ? hmm føler meg ganske får ikke til å bruke den hehe ikke så flink me pcn
Mauro Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 Hvorfor ikke bruke efnet? Quakenet er jo et gamer nett Det sitter vel en gammel quke, eller cs spiller i deg ?
mAZE Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 Det var quakenet som stod på når jeg innstallerte, og etter NordicMafia, så blir da quakenet brukt. Samme det vil jeg tro. Og nei, ingen quake mann her nei, fysj.
SteffenK Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Hehe, husker hvor populært IRC var før, men nå er det jo helt ut. Hvorfor ikke Undernet? Det beste, og mest stabile nettet "bimmers.no på IRC" blir vell det korrekte, siden mIRC bare er en av mange klienter til å koble seg opp mot IRC
mAZE Skrevet August 26, 2006 Forfatter Skrevet August 26, 2006 Fliskspikkere det da.. hehe.. Men kan fikse det jeg serru. hehe
krt_ Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Hvorfor ikke bruke efnet? Quakenet er jo et gamer nett Det sitter vel en gammel quke, eller cs spiller i deg ? Er enig, bedre å bruke EFnet, der de fleste er. Vel, de som fortsatt bruker irc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå