Hakon Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 1337h4x0r... mange her som spilte CS eller ? haha
Dr_S Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Ikke så masse Cs her men plenty DFBHD Ahh..der har du meg og. Hvilke servere er du på? Public eller Novaworld?
Mirakulix Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Jeg spiller enda CS gi lyd ifra dere, så tar vi mix en dag
Rotty Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Ikke så masse Cs her men plenty DFBHD Ahh..der har du meg og. Hvilke servere er du på? Public eller Novaworld? Spilte på deathbrigade og mye på csa serveren lenge siden sist nå men sniker meg rundt med rifla innimellom
Ivanrogov Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Kommer meg ikke inn jeg.. * Unable to connect to server (Connection refused)
Arimanni Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Hmmm... Kom meg inn på serveren, men finner ikkje riktig rom :S.. Ja, mirc er ikkje mi sterke side :S
Rotty Skrevet September 1, 2006 Skrevet September 1, 2006 irc://irc.quakenet.org ? Noe sånt ja men går det ikke an og ordne den sån at når du klikker deg inn på linken så kommer du direkte inn på chatten dere er på? prøver og prøver men får det ikke til hehe
mAZE Skrevet September 1, 2006 Forfatter Skrevet September 1, 2006 Evt da bruk mirc... KJempe enkelt program og stille inn. Og kanalen vi snakker i er fortsatt : #bimmers Altså: /j #bimmers Serveren er Quakenet.
Rotty Skrevet September 1, 2006 Skrevet September 1, 2006 hehe joda skjønt det men skjønner ikke helt dette med alle innstillinger på mirc, aldrig brukt noe anet en teamspeak og msn så alt nytt bli krøll læll
mAZE Skrevet September 1, 2006 Forfatter Skrevet September 1, 2006 Du stiller ikke inn noen ting, jeg gjorde ikke det. Bare installer det, og velg hva du vil kalle deg, hvilken server du skal ha. Så er det bare å koble til, og så skrive /j #bimmers.
Rotty Skrevet September 1, 2006 Skrevet September 1, 2006 Du stiller ikke inn noen ting, jeg gjorde ikke det. Bare installer det, og velg hva du vil kalle deg, hvilken server du skal ha. Så er det bare å koble til, og så skrive /j #bimmers. hmm......skeptisk ska prøve igjen i kveld..
Mauro Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Vil tro flere vil bruke efnet though. #bimmers.no @ efnet <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå