mAZE Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Men seriøst gutter, hva er så vitsen med efnet når vi allerede har en på quakenet? Er det ikke ett fett hvor chattekanalen ligger?
maurtin Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 1337h4x0r... mange her som spilte CS eller ? haha ja er banned fra de fleste stedene jeg spiller so det blir lite public for tiden^^
mAZE Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Og en ting til, greit å ha alle folka samlet på ett sted eller?
Rotty Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Og en ting til, greit å ha alle folka samlet på ett sted eller? må jo være en fordel for alle det
Bjørn 320 Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 LENGE sida eg hadde vore på IRC no...var ikkje mykje futt i #bimmers men
maurtin Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 LENGE sida eg hadde vore på IRC no...var ikkje mykje futt i #bimmers men har faktisk vært litt prating der ikveld;) er du på quakenet forresten?
mAZE Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Her er det liv jo.. hehe.. Bare stikk innom de som vil.. Er jo liv som bare det i dag.
mAZE Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 Finner ikke utav det jeg! Du har lastet ned programmet? mirc? Om ikke finner du det her: www.mirc.com Innstallert dette. Når du har gjort det skriver du inn valgt brukernavn, eller da nick som det står, og epost og bla bla bla under "Connect" i mirc. Så velger du "Connect - servers" og på valget "IRC servers:" velger du "Quakenet: Random server" Når du har gjort dette trykker du "ok"..., så går du under "File" og velger "connect" Og når du er pålogget kommer det opp et vindu, det bruker jeg bare å trykke ned igjen. Og på linja nederst skriver du: " /j #bimmers " og vips, du er inne. Håper dette er det som skal til for at du kommer inn.
bmwrasaren Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Fant nesten utav det nå Men det kommer opp en melding om at jeg ikke klarer å logge meg på "bad username" og sånt står det. Fatter ikke driten jeg. Har prøvt alt!
SanMiguel Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 blir mer futt i kanalen om flere connecter?! come on!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå