Ellingsen B. Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Barnemattur det artig å hente nybil langt unna
Kjetil Sømme Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Ja, og med sportsetene i E46 må man være litt av en krøpling for å ikke finne en god sittestilling!
Espen M33 Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Lang slaglengde kombinert med et litt annerledes materiale på sylinderveggene. Mener å huske at stemplene er litt annerledes også. Jeg fikk kurert oljeforbruket på min ved å bruke Castrol TWS 10w-60 olje og bytte hver 8000km (med filter). Den bruker mye mindre nå enn da den gikk på 0w-30 olje, og jeg føler at det er mer riktig når bilen blir kjørt hardt!17 timer med kjøring er bare barnemat med 330Ci'n, ren underholdning hele veien! Ikke glem innslaget med 2-3 timers kjøring på acr. Man kan jo ikke bare passere acr på tur hjem uten å ta noen testrunder med nybilen
Kjell Rune Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 ja ja. da snakket jeg med de i dag og i dag får bilen min skilter og blir vel sent til meg i dag. det passet dårlig med tur da jeg har 200 andre ting og bedrive i helgen. så om 1 års tid er det vl bare og prøve igjend da kanksje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå