Ellingsen B. Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Barnemattur det artig å hente nybil langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Ja, og med sportsetene i E46 må man være litt av en krøpling for å ikke finne en god sittestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Lang slaglengde kombinert med et litt annerledes materiale på sylinderveggene. Mener å huske at stemplene er litt annerledes også. Jeg fikk kurert oljeforbruket på min ved å bruke Castrol TWS 10w-60 olje og bytte hver 8000km (med filter). Den bruker mye mindre nå enn da den gikk på 0w-30 olje, og jeg føler at det er mer riktig når bilen blir kjørt hardt!17 timer med kjøring er bare barnemat med 330Ci'n, ren underholdning hele veien! Ikke glem innslaget med 2-3 timers kjøring på acr. Man kan jo ikke bare passere acr på tur hjem uten å ta noen testrunder med nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 ja ja. da snakket jeg med de i dag og i dag får bilen min skilter og blir vel sent til meg i dag. det passet dårlig med tur da jeg har 200 andre ting og bedrive i helgen. så om 1 års tid er det vl bare og prøve igjend da kanksje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå