steffen_sandnes Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Det er jo en grunn til at det er lenge mellom hver gang man ser en grønn E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Åja, er blitt GS i Oslo nå ja. Får ta meg en tur en dag.Pris? Lett å montere? Mener det var 2.990kr jeg ga for lyktenen. Monteringen var ikke noe spesielt vanskelig. Det er bare å ta ut de gamle og sette inn de nye. Det som var litt vanskelig var å få av den sorte saken som sitter fast på lykta (er synlig mellom lykta og bagasjesomskanten). Også sitter den ikke helt perfekt på den nye lykta Hvis du ikke skjønte noe av det, kan jeg ta bilde av saken og vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 første jeg ville gjort var å kjøpe blanke enderør som du setter på eksosutløpet.Det gjør bilen langt penere.Selges hos din Bmw-forhandler og koster rundt tusenlappen. Noen som har bilde av dette? Kunne tenkt meg noe slikt om jeg dropper å kjøpe effektanlegg (innsugslyden er jo så fin). Tror ikke jeg betalte mer enn 4-500 for dette til min forrige E46. fant delenr: 18107500194 300kr på GS.. du trenger to da.. Billigere hos Koed tipper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Kjøpt meg litt stash i dag.. ikke rare greiene man betaler når man kjøper via eBay disse koster faktisk tusen lappen i norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Sånne pedaler er vel ikke sånn eksklusive priser på heller...er jo ingenting som BMW har laget så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 nja... de selges på os bildeler for tusenlappen... på eBay koster de 200 ca.... en del forskjell da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Kjøpt meg litt stash i dag.. ikke rare greiene man betaler når man kjøper via eBay disse koster faktisk tusen lappen i norge.. Sånne kjøpte jeg også. Bare med AC Schnitzer logo i steden for ///M logo. Kjøpte du fotstøtte også? Btw, bremsen er litt mer "tricky" og motere på, i forhold til clutch, gassen og fothviler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Kunne ikke kjøpe schnitzer jeg da en kompis har det.. Men syns ///M pedalene er vel så fine Kjøpte du de på eBay du og? viss ikke hvor mye betalte du? Nei jeg kjøpte ikke med fothviler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Nei, jeg kjøpte på GS. Betalte ca 1 000kr for pedalene med fothviler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Nye mods montert i dag Gjorde seg med m-tech pedaler Dette bildet ble litt for stort så derfor thumbnail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Det er jo en grunn til at det er lenge mellom hver gang man ser en grønn E36.. Haha Helt sant.. Meget pen bil du har fått deg, sølv på E-46 er ikkje feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Det gjør seg med alu. pedaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Hjertelig takk alle sammen men dere har bare sett begynnelsen, etter alt å dømme kjøper jeg nye dekk å felger neste uke, ser ut til at det blir TSW Kyalami Chrome i 18" eller 19".. alt etter pris og kanskje litt annet småtteri fra eBay. Når den er ferdig stylet (slapp av, m-tech styling så klart) er målet at den skal bli månedens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 Da var angeleyes bestilt oppdaterer dere videre med bilder når de er ferdig montert på bil Til dere som lurte de ble bestilt i fra eBay med en finfin pris på 200:- NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 Fikk pakke i posten i dag eeeeeendelig har angeleyes ringene kommet! Her er pakken med innholdet. Dags for montering... Ringene er montert Tid for å se hvordan de lyser.... Her kommer det ganske tydelig frem at jeg har fått en ufrivillig US look på blinklysene mine Her viser bilen at det sikkert er noe feil med lysene eller i alle fall at den tror det... noen smart måte å lure den på?? Ellers kan jeg si at når det er mørkt ute ser de råe ut MEN i dagslys syns de ikke litt engang så jeg må ærlig innrømme at jeg ble en smule skuffa... nå skal det sies at det ikke er CCFL ringer... det burde jeg nok ha sjekket før jeg bestile de fra eBay... så nå begynner nok letingen etter nye allerede i dag hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå