m3e30 Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 bilen får nokk litt lakk i vinter, skal hel lakkeres i samme farge, og på med orginale felger osv. samt div nye slitedeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 jeg kan skryte på meg at dette er kompisen min hehe... og jeg kan garantere at bilen går værtfal utrolig godt, det er testet utrolig fin bil Ny lakk!! regner med jeg må gjøre en æren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 En deilig bil gratulerer så mye Kjør pent å vær snill med det nye smykket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Prono M3! Individual kan bli mye rart, men denne var ikke å forakte! Frekt med carboninteriøret fra GT også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Så pen ut utvendig, men interiøret falt ikke i smak hos meg (farge komboene altså). Stell den pent og få like pedaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 ikke så aller verst farge kombinasjonen, men det carbon greiene i midtkonsollen var litt harry:/ ellers var bilen flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 den var sykt fin den:D:D lyst å sette i m3 motor i min jg nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Pen bil med fin farge Fargen på interiøret var spesielt, men det må være greit å ha noe ikke alle andre har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 pedalene er allerde vekke.... og det carbonet som eri dashbordet er orginalt på bilen, bilen ble bestilt ny med dette som options fra m3 gt når den var ny.., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Carbon harry?? Det er jo ekte carbon. Sånn carbonlook er harry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 blir saker detta Axel. nå håper jeg bare du greier oppkjøringa og at bilen er klar... samma faen så skal jeg prøve den... var jo altid priv sjåfør i de andre bimmerne dine:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 blir saker detta Axel. nå håper jeg bare du greier oppkjøringa og at bilen er klar... samma faen så skal jeg prøve den... var jo altid priv sjåfør i de andre bimmerne dine:D Ja en grunn til att det ble slutt Hæææærli bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 heheh;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 kødd:P heheh fått den på gang? Bare si fra hvis du trenger noe hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå