imalldevil Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Siden ingen har gitt deg noe bud enda, så byr eg 2500,- + frakt
sammigun Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Dette er ikke B10 BiTurbo-felger, fordi der er eikene hule, og ventilen til påfylling av luft befinner seg i senter på felgen, bak dekselet... Men det er nok gjerne til en E34 B10, ja.... Disse hadde passa bra på Schulzen min.... Eller på 540'en din, Tom....
Trotto Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Dette er ikke B10 BiTurbo-felger, fordi der er eikene hule, og ventilen til påfylling av luft befinner seg i senter på felgen, bak dekselet... Helt feil. Luftpåfylling fra senter i felgen kom ikke før neste generasjon Alpina-felger, i 1995. Se link under. B10 Biturbo, som ble introdusert i 1989, har 1988-versjonen av Alpinafelger. Hele generasjonen - frem til 1995. Har du sett noe annet, er felgene skiftet til nyere. Rart du skulle motsi meg, sammigun. Jeg er da i besittelse av et eks. B10 Biturbo. B10 3,5 har samme hjuldimensjoner som Biturbo. http://www.alpina-automobiles.com/en/rad/evolution.php Lærlingen: Sleng inn en annonse på autopower.se også om du ikke får minstepris her...
sammigun Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Har du sett noe annet, er felgene skiftet til nyere. Rart du skulle motsi meg, sammigun. Jeg er da i besittelse av et eks. B10 Biturbo. B10 3,5 har samme hjuldimensjoner som Biturbo. Hmmm, nå ble jeg litt forundret her... Var å så på en B10 BiTurbo som jeg lurte på å kjøpe, og den hadde luftpåfyllingen i senter på felgen, men det betyr jo nødvendigvis ikke at felgene er de som originalt fulgte med. Men jeg har lest en vei at Alpina ikke gikk gode for andre felger på B10 BiTurbo'en enn dem som stod på originalt. Mye mulig jeg har lagt sammen 2+2 selv her, for nå ble jeg litt i tvil her selv. Sjekket ett par pressebilder og synes jeg ser en ventil på det ene.... Uansett, dimensjonen på felgene er like til B10 med og uten turbo.
derrick Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Hei. Veit du ca ka da vil koste å sende til Sogn og Fjordane (askvoll)?
Lærlingen Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 Dette er ikke B10 BiTurbo-felger, fordi der er eikene hule, og ventilen til påfylling av luft befinner seg i senter på felgen, bak dekselet...Men det er nok gjerne til en E34 B10, ja.... Disse hadde passa bra på Schulzen min.... Eller på 540'en din, Tom.... Siden du er så ivrig her: Skal du ha felgene? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå