Bmw318is Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Vurderer å selge en Alpina lippe som jeg har liggende, den er i grei stand, men trenger ny lakk. Vet ikke hva denne kan være verdt så kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantz Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Vet du om den passer under m-fanger'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 Den passer kun orginal fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Den passer kun orginal fanger. Sendt deg en pm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 opp Pm tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 kjøpa deg m-tech front tørres? katti komme m3 en??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 urer litt på d ja, fikk tak i en billig M3 bakfanger så vil ha M3 front også hehe, M3 blir det nok ikkje på ei stund tror eg, men dukke det opp ein billige så kan det jo bli aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 urer litt på d ja, fikk tak i en billig M3 bakfanger så vil ha M3 front også hehe, M3 blir det nok ikkje på ei stund tror eg, men dukke det opp ein billige så kan det jo bli aktuelt få deg ///M optikk på bilen så ska de bli bra her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Kjøpt og hentet av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå