LarsMartin1985 Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Hei Har disse ståenes i bilen nå med masse annet får å få de til å guffe.. men når jeg flytter for meg selv vil jeg jo gjerne ha MYE bass i hjemmet også... Hvordan spiller disse, hvis jeg lager kasser etter mål og feks har en i hvert hjørne og har 2 gromme monoblokker på de i en stue? Disse basserne må jo være egnet som hjemme høytalere og siden de kan kobles i 8ohm også... Funker det da med en monoblokk på 1200w RMS i 8ohm på hver av disse? Hvordan ville dette ha fungert tro? Regner me å ha en egen kurs på disse da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Kamerat av meg har brukt JLaudio 13w7 som hjemme sub. og nå bruker han en Kicker Solox 18" Funker veldig bra det!! Du kan jo bare kjøpe deg ett par Behringer blokker å bruke på dem. Trenger ikke laste dem i 8ohm. Kjør dem ned til 2 så får du mere effekt. Behringer gir myyye effekt for pengene. Husk på å tune kassene lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå