Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skal ikke bruke 5 gir noe sted...4 holder på langsletta. Du bør også sørge for at du har god fart ut langsvingen for at du skal få noen høy hastighet. 165 burde ihvertfall ikke være noe problem.

Var det jeg regnet med. Hadde jeg ikke hatt inn 5 giret og bremset endel senere vil jeg tippe at jeg hadde klart 170km/t der. Og da ikke så alt for god langsving. Rundt 80km/t gjennom den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag avslutta jeg en fotballkamp i noen minutter fordi en taper greide å bomme på mål...opp på veien, og inn i sideskjørtet mitt. Bråstoppet...ropte at den jævla taperklubben dems skulle få betale lakkering og deretter sparket ballen 100 m inn i skogen:) dommeren måtte hente ny ball og greier...det ble heldigvis ingen ripe. Fotball er for tapere...spesielt siden det bare krever èn ball!!!!!!!!!!!! Kjør fort på banen, så kreves det to 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":26jagj94]Sant det... motorsport er vel dyrt uansett...

Får vel bare drømme litt.

Bilbergeren ja. Han jobber jo i NAF om jeg ikke tar helt feil :)

Bilen ble kjøpt for kr.50000 ferdig rigget og med banelicens, jeg kostet på den ca.5000 for å få den EU godkjent. Så bilen har kostet meg ca.55000 + R dekk. Ettersom jeg har tilgang på henger så er det praktisk å bruke den i tilfelle noe skulle skje med bilen (noe det tydeligvis ikke gjør). Jeg har nå kjørt ca. 30 timer på bane og har ikke hatt noen feil på den. Jeg driver en NAF/Falck stasjon og bruker firmabilen som trekkbil. Det er en 1997 mod Dodge Ram 2500 med 5.9 liters Cummins diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilbergeren: Du har vel ikke lov å kjøre med den bilen på veien pga helburet ditt, med bjelker "foran" dørene? (Mellom a og b-stolpen).

Motoren var vel en 323 med 325 topp eller blokk eller hva det er. en bytter.. (Der har vi motorkunnskapen min...)

Ingen tvil om at den gikk bra og bråket fælt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite screenshot da:) Synd det var så mørkt når blårøyken ble prioritert :twisted:

Og du som trodde det var for mørkt til at jeg så deg drifte gjennom hele langsida :roll:

Jeg så både at bilen lå sidelengs, hørte motoren hyle, jeg hørte dekkene og så røyken.

Men det var pen drifting, ingen tvil om det. Vi skal vel få til et eget drifteheat neste gang, så du slipper å få svartflagg igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite screenshot da:) Synd det var så mørkt når blårøyken ble prioritert :twisted:

Og du som trodde det var for mørkt til at jeg så deg drifte gjennom hele langsida :roll:

Jeg så både at bilen lå sidelengs, hørte motoren hyle, jeg hørte dekkene og så røyken.

Men det var pen drifting, ingen tvil om det. Vi skal vel få til et eget drifteheat neste gang, så du slipper å få svartflagg igjen ;)

Hehe! Joda...regnet med at falkeblikket så det;) Kanskje svartflagget ditt var det som gjorde at jeg fortsatt har en hel og pen bil idag! Hadde vært tøft med noen minutter satt av til litt blårøyk neste gang, men til syvende og sist er det nok rundetider som tiltaler mest. Synes ikke akkuratt det å forbedre rundetidene i mørket var noen god ide, så da ble det litt sladding istedet:) Takk for innsatsen...du får aktivere meg litt neste gang, slik at du får kjørt litt mer selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...