Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

":1rmuomfn]Bilbergeren: Du har vel ikke lov å kjøre med den bilen på veien pga helburet ditt, med bjelker "foran" dørene? (Mellom a og b-stolpen).

Motoren var vel en 323 med 325 topp eller blokk eller hva det er. en bytter.. (Der har vi motorkunnskapen min...)

Ingen tvil om at den gikk bra og bråket fælt hvertfall :)

Bilen er godkjent for bruk på vei. En annen grunn til at jeg ikke bruker den til daglig er at den er så lav at den har lett for å slå nedi med bunnpannen. Jeg kjøpte den slik som den står og han jeg kjøpte den av sa at det er en 323 med 325 topp. Antall HK vet jeg ennå ikke, men jeg skal finne det ut på fredag for da skal jeg ha den på "rullende landevei". Håper å bruke den på 6 timers løp i Sverige til neste år. Jeg må da ta racing licens i løpet av vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1200,- tror jeg.

Hvis det er stor interesse for det her inne, går det kanskje an å få arrangert noe tilsvarende for oss.

Forøvrig er visst den rulla veldig riktig, og streng i forhold til mange andre. Er visst mange som blir skuffa der, men gylne og polerte salgstall er ikke det man egentlig vil ha... da vet man jo fortsatt ikke fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1200,- tror jeg.

Hvis det er stor interesse for det her inne, går det kanskje an å få arrangert noe tilsvarende for oss.

Forøvrig er visst den rulla veldig riktig, og streng i forhold til mange andre. Er visst mange som blir skuffa der, men gylne og polerte salgstall er ikke det man egentlig vil ha... da vet man jo fortsatt ikke fakta.

Hadde vært artig, spesielt å måle med chip/konfilter/fjerna resonansboks, og så sette på org. innsug/chip og se forskjell ;)

Ingen tvil om at lyden er morsommere med det oppsettet jeg har nå, og responsen føles bedre, men om det er ekte hester eller placebo.. det hadde vært artig å måle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig planer om å stille opp på Ghost-gjengen sin bremsing.. kjenner ingen der, så vet ikke hvor mange de tror det blir, men det er visst fritt frem for alle å møte opp.

Når det gjelder chipbremsing, så har jeg en chip liggende.. frister å måle med og uten, men jeg gidder ikke begynne å åpne hjernen mens bilen står stroppa opp på rulla, så må i så fall få tak i en ekstra 150-hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig planer om å stille opp på Ghost-gjengen sin bremsing.. kjenner ingen der, så vet ikke hvor mange de tror det blir, men det er visst fritt frem for alle å møte opp.

Når det gjelder chipbremsing, så har jeg en chip liggende.. frister å måle med og uten, men jeg gidder ikke begynne å åpne hjernen mens bilen står stroppa opp på rulla, så må i så fall få tak i en ekstra 150-hjerne.

Er vist mange folk med japsebiler etc som kommer da..Ushje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...