Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er litt film fra slutten av dagen.

http://www.ia-stud.hiof.no/~lars-esa/mo ... _drift.wmv

(Premiere taklet desverre ikke to forskjellige kameraer under rendringa, så bilene blir litt høye/smale på den utvendige filmingen)

Har film fra den litt mer "seriøse" kjøringen tidligere på dagen også, men får ikke lagt ut det før neste helg. Kenneth målte da forøvrig beste runde til 1.08 Hadde håpet på litt bedre, men R dekkene bak var nedslitte og med for høyt lufttrykk. (skal være forsiktig med unnskyldninger, men hadde elendig grep bak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent DarkZun! Litt bredt for banesjefens smak, men utvilsomt underholdende! ;)

1:08 kan vel heller ikke akkurat være ille..

[space], Det var nok desverre ikke det. Har xenonlys på min. Og tok det relativt piano de fire rundene jeg var utpå. Hadde vært sjeleglad om jeg hadde klart å henge på DarkZun på det viset.. ;)

Tror det var den svarte racerigga E30 M3en med litt spesielt bremsesystem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent DarkZun! Litt bredt for banesjefens smak, men utvilsomt underholdende! ;)

1:08 kan vel heller ikke akkurat være ille..

[space], Det var nok desverre ikke det. Har xenonlys på min. Og tok det relativt piano de fire rundene jeg var utpå. Hadde vært sjeleglad om jeg hadde klart å henge på DarkZun på det viset.. ;)

Tror det var den svarte racerigga E30 M3en med litt spesielt bremsesystem..

1.08 er veldig bra. Håkon kjørte vel besterunder på 1.07 med csl i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent DarkZun! Litt bredt for banesjefens smak, men utvilsomt underholdende! ;)

1:08 kan vel heller ikke akkurat være ille..

Joda, mente ikke at 1.08 var dårlig tid, men at jeg kjører så godt jeg kan, så eneste måten jeg kunne kommet fortere rundt banen var om ting var helt som det skulle. En bedre sjåfør hadde sikkert kommet fortere rundt banen selv med nedslitte dekk.

[space], Det var nok desverre ikke det. Har xenonlys på min. Og tok det relativt piano de fire rundene jeg var utpå. Hadde vært sjeleglad om jeg hadde klart å henge på DarkZun på det viset.. ;)

På slik kjøring som på videoen kjører jeg sikkert 6-7 sekunder saktere enn ved vanlig kjøring, så du hadde nok hengt på:)

Hvem kjørte foresten den røde E30'n? :shock: Skal få lagt ut en kult klipp av den i løpet av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent DarkZun! Litt bredt for banesjefens smak, men utvilsomt underholdende! ;)

Er ikke noe galt med smaken min Gunnar, så du ikke at jeg lå bredt med Pajeroen gjennom rundkjøringen i dag morges? Fattern våkna hvertfall! :D

Det var bare feil tid å drifte på, siden de andre på banen ikke forventer det. Det var synd vi ikke fikk til et eget drifteheat, men det får vi til neste gang ;)

Og i mellomtiden blir det noen skjeve runder på isen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe galt med smaken min Gunnar, så du ikke at jeg lå bredt med Pajeroen gjennom rundkjøringen i dag morges? Fattern våkna hvertfall! :D

Haha.. nei, fikk det ikke med meg. Men ble litt forvirra, det virka som dere kjørte ut av rundkjøringen der vi kom fra..

Har ligget bredt med Sportagen et par ganger på våt vei, lite vekt bak, RWD og diffbrems funker selv på 128hk.. men det ender som regel med slag, spark, nippelklyping og forbanna bileier. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. men det ender som regel med slag, spark, nippelklyping og forbanna bileier. 8)

Ja, det er et hardt liv vi lever! Og du får jo tilogmed juling bare du møter blondiner på veien :roll:

Men litt dressur har jeg greid å få på fruen min nå. Bakpotta hennes løsna på vei til jobb i dag morges, så hun har jekka opp is'n og prøvd å få festa potta igjen, men den var visst rusta i filler. Men hun har hvertfall tatt seg til rette i garasjen :shock: og skrur selv. Et år til i læra hos meg, så kan hun sikkert ta alt arbeidet for folk i garasjen, mens jeg sitter inne og kjører Ringen på playstation 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...