Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

3.2 Grenrør

eks_2.JPG

Fremre anlegg er laget av Köhler Racing. Der er det ingen dempere eller katalysatorer, men kun to stk flammedempere. Disse anleggene ble laget for bruk til løpsbilene han bygde med 3.2 motorer. Vekten er godt under halvparten av originalanlegget til M3 3.2

eks_1.JPG

Bakre anlegg (bakpotta med tilhørende rør) er laget helt custom til bilen av en som er ekstremt flink til å sveise. Han sveiser typisk polerte detaljer på Harley Davidson sykler osv. Nydligste arbeidet jeg har sett mtp finish. Har dessverre bare et dårlig bilde av dette.

Alt er selvfølgelig rustfritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig planer om å stille opp på Ghost-gjengen sin bremsing.. kjenner ingen der, så vet ikke hvor mange de tror det blir, men det er visst fritt frem for alle å møte opp.

Når det gjelder chipbremsing, så har jeg en chip liggende.. frister å måle med og uten, men jeg gidder ikke begynne å åpne hjernen mens bilen står stroppa opp på rulla, så må i så fall få tak i en ekstra 150-hjerne.

Glemte av hele greiene jeg da, men det hadde ikke hjulpet om jeg hadde huska det, for vannpumpa på 535en tok kvelden i dag tidlig.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir et heldagstreff til neste år!

Siterer mitt eget innlegg fra Film-tråden:

Steffan C, nei, får ikke avtale noe med Rudskogen enda. De ba oss ta kontakt igjen i januar. Det er visst mye rot der for tiden. Permisjoner og noe.. så de visste ikke hva som ville være ledig eller hvem som skulle ha ansvaret for det neste år.

En søndag kunne vært aktuelt, men de sier at man ikke får flere kjøretimer på en søndag kontra enn hverdagskveld pga. restriksjoner (får ikke starte før kl. 13 bl.a.), så derfor er det kanskje like greit å ta en kveldskjøring som vi har hatt. Bare få forsøkt å få en time tidligere start, og få tatt det mens det fortsatt er lys til kl. 21. Med litt effektivitet får vi da 2-3 timer ekstra i forhold til denne gangen.

... men vi får se. Problemet er ledige helgedager og restriksjoner på helligdager ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Håper det blir et heldagstreff til neste år!

Siterer mitt eget innlegg fra Film-tråden:

Steffan C, nei, får ikke avtale noe med Rudskogen enda. De ba oss ta kontakt igjen i januar. Det er visst mye rot der for tiden. Permisjoner og noe.. så de visste ikke hva som ville være ledig eller hvem som skulle ha ansvaret for det neste år.

En søndag kunne vært aktuelt, men de sier at man ikke får flere kjøretimer på en søndag kontra enn hverdagskveld pga. restriksjoner (får ikke starte før kl. 13 bl.a.), så derfor er det kanskje like greit å ta en kveldskjøring som vi har hatt. Bare få forsøkt å få en time tidligere start, og få tatt det mens det fortsatt er lys til kl. 21. Med litt effektivitet får vi da 2-3 timer ekstra i forhold til denne gangen.

... men vi får se. Problemet er ledige helgedager og restriksjoner på helligdager ellers.

Har ikke lest hele tråden,men...blir det noe banekjøring i år? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...