Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gunnar, er med uansett hvor mye kjøring det blir jeg...

Mener bare det hadde vært mer knall med en hel dag, bedre å tid til å snakke og komme seg hjem etterpå.. Men jeg stiller uansett.

Og det er litt pga hva Gunnar sier her, at stort treff kan være litt for mye av det gode i begynnelsen. Så greit å varme opp på ett slikt treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nautilus, flott!

mAZE, jeg har full forståelse for at dere som må kjøre et stykke gjerne vil ha litt mer tid, men foreløpig er det desverre kveldstreff som blir aktuelt. Skal vi ha heldagstreff, en hverdag, så må vi ha instruktør(er) (en eller flere som kan ta seg av førermøte og idealsporvisning) som kan ta seg fri på dagtid, uten å få betalt, og det er kanskje heller ikke bare-bare å finne. Med treff fra 16 og utover kan de fleste bare ta seg fri 3-4 timer (vi får ikke lov å begynne 14 som noen foreslo, banen er i bruk til 17, så vi slipper ikke utpå før da). I tillegg koster et heldagstreff det dobbelte, ergo må prisen enten bli dobbelt så høy (700,-) eller vi må ha dobbelt så mange biler (60+), og begge deler blir nok litt mye..

Det skal jammen ikke være lett.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det Gunnar, men som sagt er med uansett..

Må bare finne noen som kan kjøre bilen min nedover på henger. Har jo ikke lov til det selv.

Og tar meg fri hele dagen, jobber såpass dumt at jeg må nesten gjøre det slik.. Men det er snakk om enten 18-19 september da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Rudskogen som sier at vi må avslutte når det blir mørkt. Hva Trackday gjør aner jeg ikke, men jeg regner med at de må forholde seg til de samme reglene, selv om de leier banen til 21.00

Hvis vi kan få gjennomført et slikt treff i år, så kan vi kanskje få til et heldagstreff til neste år. Det kreves alltid litt trening for å få et apparat rundt et treff til å bli samkjørt, så dette er en ypperlig anledning.

Men vi bør få ut fingern og fastsette en dato og melde interessen slik at vi VET hvor mange som kommer. Påmelding gjennom innbetaling til en konto. Jeg skal sjekke med Gunnar om kontonummer osv. Blir det ikke nok påmeldte, så sender vi pengene i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta et treff i forkant da, slik at det er tid til litt bilder, prat og kanskje grill? Før avreise til Rudskogen?

Vi har ikke noe sted vi kan være, dessuten kan det bli litt mye første gangen. Vi kan se an været og ta en liten sammenkomst på Rudskogen etter kjøringa og prate om det som skjedde under dagen og alt annet. Da får vi en fin "debriefing" av det lille treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere stiller jeg gjerne opp som flaggvakt ect, så lenge vi kan rullere litt...

Keen på å teste bimmern selv gitt! :D

Men hva blir det til?

Skulle jo bare mangle at vi i bimmers.no også arrangerer våre treff! 8) Sikker på at de fleste her syntes det er en god ide`!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss sannsynligvis på 350,- for bil + fører.

I tillegg diskuterer vi å ta en 50-lapp for tilskuere/passasjerer også. De som ikke hjelper til gir oss jo bare merjobb, og kan like godt være med å dekke inn litt av utgiftene med treffet. Det synes jeg egentlig bare er rett og rimelig. I det store og det hele blir det jo et kjøretreff, ikke underholdning for de som ikke tør å stille selv. :)

Det vil i så fall si at alle passasjerer/tilskuere også kan kjøre på banen, kravet er at det må være betalt for bilen samt at man har deltatt på førermøtet. For å si det enklere/vanskeligere, velg selv, så vil det mao. si 300,- per tom bil + 50,- per fører.

Noe billigere enn det tror jeg blir vanskelig å få til, men der må vi føle oss litt frem med innbetalinger nå, og det kan uansett ikke være så mange andre treff som har billigere kjøring enn dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da tror jeg bare vi må få bestemt en dato så fort som mulig, så skal jeg sette opp en konto vi kan bruke til innbetalinger.

I tillegg må jeg ha beskjed om påmelding med kontonummer for evt. tilbakebetaling på et vis (en enkel mail eller et påmeldingsskjema, det får vi se hva jeg rekker).

Vi får gjøre det beste utav det i forhold til at det blir tidlig mørkt, men satser da på at det kan bli moro, og det er jo uansett LENGE til neste gang vi får kjørt på asfaltbane, så det gjelder å benytte sjansen nå mot slutten av sesongen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...