Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Erfaringsmessig blir det fort mye "søppel" hvis man åpner for andre bilmerker. Kan fort bli som Ford eller Bilmekaniker treffa, og dem er det nok lenge til vi ser på rudskogen igjen etter siste hendelser... La oss ikke blande inn andre bilmerker på dette treffet....vi greier nok finansieringa til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig blir det fort mye "søppel" hvis man åpner for andre bilmerker.

Er vel ikke bare BMW folk som er seriøse her i verden...

Uansett bør man også sette et tak på maks 30-40 biler siden vi bare har banen i 2,5time.

Stort sett de fleste klubber som har merketreff er seriøse, men når man åpner for at flere bilmerker kan komme på et kveldstreff som dette dukker det opp masse useriøst skrot hver gang. Dette er ikke antagelser, men noe jeg har sett og deltatt på flere ganger.

Nei, det er ikke bare BMW folk som er seriøse "her i verden"..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kjøring med BMW som gjelder, eller?

Tenkte å be med min svigerfar, han har to BMW'er som sikkert er moro å kjøre med, men han har også en bil med en viss hest på panseret, som sikkert hadde vært enda morosommere å kjøre med...

Vet jo ikke om han kan være med engang, men spør så jeg vet hvordan det stiller seg.

Vel, for å være ærlig, så er det viktigste for meg at vi er nok til at treffet kan gjennomføres, men det er jo utvilsomt hovedsaklig BMW dette vil handle om. Nå er det jo meget fristende å invitere en F430 dit, men det blir vel litt diskriminerende om vi da ikke tillater alle andre bilmerker. Men som sagt, hovedsaken er at vi blir nok biler, så vi kan jo diskutere det mot slutten av uka når vi ser hvordan det ligger an?

Det er helt greit. :)

Er egentlig litt for bare BMW jeg også, men hadde vært rått med 430'n der...

Men som sagt, jeg har jo ikke snakket med han engang, så det er jo ikke sikkert det blir aktuelt engang.

Da har jeg bedt han med, og han ville veldig gjerne være med om ikke noe uforutsett skulle dukke opp, så da melder jeg han på og betaler.

Han har naturlig nok mest lyst til å bruke F430'n kontra en E60/E91.

Vil det være et problem for noen om han ikke stiller med BMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være enten alle eller bare BMW, og tror nok vi skal prøve å ha det som ett rent BMW treff i første omgang..

Jaha?

Skal vi være så sære altså?

Etter min mening, er denne typen bil noe alle bilinteresserte vil ha glede av å se og høre.

Skjønner prinsippet i det du sier, men mener denne type bil burde være unntaket fra regelen.

Forstår at man må stille med BMW på BMWCCN-treff, men dette selskapet her er jo ikke akkurat like stort og homogent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg veldig lyst til å ha Ferrarien med, og er det mindre diskriminerende å si at _ingen_ andre merker enn BMW enn å si BMW og utvalgte andre biler? Det blir jo diskriminering uansett hvordan vi gjør det så lenge vi ikke tillater alle.. skal vi gjøre alle andre blide, eller skal vi ha et morsomt og interessant treff? Skjønner jo at en F430 vil stjele "litt" oppmerksomhet her, men jeg har heller lite i mot å høre lyden av den på bane..

Er det virkelig et problem å la slike biler delta? Hva om vi sier BMW/Ferrari-treff? Blir det noe bedre av den grunn?

Men nå er det ikke bare jeg som arrangerer her, og alle dere deltar, så jeg er interessert i en diskusjon rundt det.

Å tillate ALLE tror jeg ikke blir aktuelt, å få inn masse 240er med olje på bakdekka er ikke interessant, men å tillate folk/biler som kan gjøre treffet mulig, og ikke minst tilføre det noe positivt, ser jeg ikke noe galt i. At det

Uansett er det i bunn og grunn det å få gjennomført treffet som er hovedpoenget, og foreløpig ser det ikke ut som vi klarer det med kun BMWer. Jeg er da åpen for at vi evt. kan diskutere muligheten for å invitere med oss kompiser som vi kan gå god for, og VET at kan oppføre seg, selv om de har andre biler.. så lenge det er ordentlige kjøretøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Raymond her...det bør være "enten eller" for å holde det på et seriøst nivå, men selvfølgelig burde vi lage et unntak for en F430, men det er kun fordi det er en helt spesiell bil...unntaket ville ikke kommet en Opel Calibra til gode. Dette kan høres litt diskriminerende ut, men tror ikke vi sårer noen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.. og om vi så sårer noen - vi betaler da tross alt for å ha banen den kvelden, så folk kan føle seg så såret de vil. Det er en privat event. En sak er om vi hadde begynt å avvise E30er for å skvise inn en Ferrari, men det er jo ikke tilfelle. Her er det bare snakk om å få inn ekstra.. noe vi kanskje trenger for å få treffet til å gå i boks.. Jeg har ikke mottatt en eneste påmelding etter det ble annonsert på BMWCCN-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...