Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjetil: Her kan vi ikke satse på kanskje og tror... :lol:

Synd med bilen din i helga! Får håpe du får fikset det til mandag..

Skal se om ikke jeg får unna innbetalinger i ettermiddag.

Drar av bunnpanna i kveld så får vi se. Blir vel i orden på noe vis. Vi har jo flere BMW'er å ta av.

Uansett så var det på tide med et oljeskift 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt 19 innbetalinger, men betalinger i Skandiabanken er helt på ferie fra fredag morgen til mandag, så får se om det har kommet inn noe mer på mandag.. men nå begynner det å bli knapt med tid til å bestille banen og få ordna alt. Det er bare 8 dager igjen. Er det noen som vil kjøre må dere melde dere på og betale NÅ..

Edit:

Nå gjør vi det sånn at de som faktisk har BETALT kommer på lista.

1. Kjetil Somme (BMW E46 330Ci)

2. Gunnar (BMW E34 535i)

3. mAZE (BMW E36 328i Compact Kompressor)

4. Ellingsen (BMW Z3 2.8 Coupe Kompressor)

5. ///Magnus (BMW E46 320Ci)

6. [space] (BMW E46 320i)

7. bzzlink (BMW Z3 1.8)

8. R Andersen (BMW E30 M3)

9. pocket (BMW E36 325i)

10. kitta (BMW E39 520i)

11. SIG (BMW E46 320i)

12. Even S. (BMW E34 525i)

13. Cecilie S. (BMW E36 328i)

14. joris (BMW E30 325i)

15. _Ludde_ (BMW E?? 520i)

16. Leif L. (Ferrari F430)

17. Anders B. (BMW E34 M5)

18. Odde (BMW E46 318i)

19. Even Tveter (BMW E39 528iAT)

Mao., gi det 1-3 dager etter du har betalt før du tar kontakt for å høre om alt er som det skal. :)

Da har jeg også overført penger, så da er det 20 betalende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DarkZun, flotte greier! Har 22 innbetalinger nå, pluss deg, ergo er vi oppe i 23. Dvs. 8050,-! :) Da mangler vi ikke så fælt mye, så nå er banen booka! :)

Tar allikevel fortsatt selvfølgelig i mot flere forhåndspåmeldinger, og nå BLIR det treff mandag 18. september på Rudskogen Motorsenter, så nå er det bare å gjøre seg klar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå BLIR det treff mandag 18. september på Rudskogen Motorsenter, så nå er det bare å gjøre seg klar! :D

SUVERENT!! :D

Selv om det ble mange runder på Våler i helga, så er jeg veldig klar for noen til på mandag også!

Så jo Dr_S på banen på Våler, så da regner jeg med han kommer på Rudskogen også...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer seriøst fram og tilbake her nå, har utrolig lyst til å komme, har liksom ikke fått vært med på noen treff i sommer pga. jobben.

Men er så jævla usikker på om motoren holder :P

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21661&highlight=

Har jo holdt 600 mil etter turbokonverteringen i vinter da, men runde på runde på skogen blir en litt annen belastning. Så greia er at jeg kunne hatt den på henger, men nå er det jo så jævla strengt med hvem som kan kjøre en bilhenger da. Og jeg er en av de som ikke kan. Sliter forøvrig litt med å finne en som kan ta seg fri noen timer på mandagen for å kjøre innover da.

Vurderer nå :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NICE... :D :D :D :D

Mangler fortsatt noen som kan kjøre bil med henger jeg også. Har jo aldri fått orket å få meg det jeg... Men, finner vel på noe og er ikke verre enn at jeg kjører henger selv heller..

Hva skjer om man blir tatt a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke garantere noe, men jeg tror du bare får en bot.. Kjenner folk som har kjørt motorsykkel og lastebil uten gyldig førerkort, og resultatet ble bare bot og et par prikker. Men jeg garanterer som sagt ikke at dette skjer med deg/dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NICE... :D :D :D :D

Mangler fortsatt noen som kan kjøre bil med henger jeg også. Har jo aldri fått orket å få meg det jeg... Men, finner vel på noe og er ikke verre enn at jeg kjører henger selv heller..

Hva skjer om man blir tatt a?

Hvorfor skal du kjøre ned med henger? Kan du ikke kjøre bilen din ned da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...