Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Og det er flere skal teste ut bil på bane uten tidligere bane-erfaring: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130236

Det at man har rask og dyr redskap, gjør ikke at man automatisk kan kjøre fortere enn alle andre!

1158055727971_12.jpg

Men mannen skal ha for at han bruker redskapen, og ikke bare har den som pynt.

Med slik kjøring tror jeg kanskje jeg heller hadde hatt den som pynt for å slippe ydmykelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ut ifra den lista der så får jeg satse alt på å holde følge med bzzlink..

Kom igjen andre folk med 3/518 eller 316! Dette blir gøy uansett!

Jeg får prøve å knive med deg om jumbo plasseringen da:) hvordan er vekt effekt forholdet på din ?

Min bil veier vel rundt 1300kg tror jeg (i overkant av 1400 med meg inni!) også har jeg vel bare 115 late hester.. Får prøve å kjøre litt hardt i svingene, også får gutta med skikkelige motorer stå for de høye hastighetene på rettstrekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er tøffe som stiller, Odde & Co! Garanterer dere at det er moro å kjøre på bane selv med lite gamp, men det er selvfølgelig vanskelig å unngå å bli forbikjørt ganske ofte med så mye motorsterke biler på lista. Det er bare å kjøre sitt eget løp - og så er det jo desto mer moro om man klarer å ta noen av de mer motorsterke bilene. Det vet vi jo at er fullt mulig!

Hadde et håp om at det skulle stille mange nybegynnere med motorsvake biler, bare fordi at folk skal få litt smaken på det, men det ser ut som det er mange rutinerte banekjørere foreløpig. På mange måter desto bedre for oss urutinerte - for det betyr at det garantert vil være meget kompetente folk tilgjengelig for rettledning.

Oppdatert liste:

1. Kjetil Somme (BMW E46 330Ci)

2. Gunnar (BMW E34 535i)

3. mAZE (BMW E36 328i Compact Kompressor)

4. Ellingsen (BMW Z3 2.8 Coupe Kompressor)

5. ///Magnus (BMW E46 320Ci)

6. [space] (BMW E46 320i)

7. bzzlink (BMW Z3 1.8)

8. R Andersen (BMW E30 M3)

9. pocket (BMW E36 325i)

10. kitta (BMW E39 520i)

11. SIG (BMW E46 320i)

12. Even S. (BMW E34 525i)

13. Cecilie S. (BMW E36 328i)

14. joris (BMW E30 325i)

15. _Ludde_ (BMW E?? 520i)

16. Leif L. (Ferrari F430)

17. Anders B. (BMW E34 M5)

18. Odde (BMW E46 318i)

19. Even Tveter (BMW E39 528iAT)

20. Glenn N. (BMW E30 323i)

21. BARCELONA (BMW E36 M3 3.2)

22. Rope (BMW E39 M5)

23. Christopher R. (BMW E30 325i)

24. DarkZun (BMW E36 M3 3.2 Compact)

25. AndersM3 (BMW E30 M3)

26. bmw-e36-e46 (BMW E46 318i eller E30 318i)

27. Disl (BMW E46 320dAT)

28. hagenisse (BMW E36 318iS)

29. Terje K. (BMW E46 M3)

Har for moroskyld regna sammen ca-hk på de påmeldte bilene, og regna ut gjennomsnittshestekrefter per bil.. 216hk ligger det på nå.. "noe" over nivået på veien ellers.. jeg skal visst få min fulle hyre med å ikke bli _grundig_ frakjørt både i svinger og på langsider selv med 535en! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det kreves papirer på full forsikring med røde stål skilt?Og er det noen db begrensning?

Hvis jeg får med dama,så er det ikke umulig jeg tar en tur uansett.

Da blir det så jeg melder meg på i døra,og kjører med den bilen jeg har tilgjenglig.

Supert at dere får til et sånt tilbud.

Dette er dugnads-ånd på sitt beste..STÅ PÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut ifra den lista der så får jeg satse alt på å holde følge med bzzlink..

Kom igjen andre folk med 3/518 eller 316! Dette blir gøy uansett!

Jeg får prøve å knive med deg om jumbo plasseringen da:) hvordan er vekt effekt forholdet på din ?

Min bil veier vel rundt 1300kg tror jeg (i overkant av 1400 med meg inni!) også har jeg vel bare 115 late hester.. Får prøve å kjøre litt hardt i svingene, også får gutta med skikkelige motorer stå for de høye hastighetene på rettstrekkene.

Til vanlig kjører jeg en E46 M3 med noe ekstra. Men siste Bmwccn treff på Rudskogen kjørte jeg mye med en 116 med 115 hk. jeg skal si jeg ble mektig imponert av kjøreegenskapene og faktisk hvor fort man kommer seg rundt banen med "bare" 115 hk. Så til dere som er redde for at det ikke skal bli morro med "liten" motor, skal ta det helt med ro og glede seg til noen fine timer på banen :) Dette blit gøy... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det kreves papirer på full forsikring med røde stål skilt?Og er det noen db begrensning?

Hvis jeg får med dama,så er det ikke umulig jeg tar en tur uansett.

Da blir det så jeg melder meg på i døra,og kjører med den bilen jeg har tilgjenglig.

Supert at dere får til et sånt tilbud.

Dette er dugnads-ånd på sitt beste..STÅ PÅ

Vi vil gjerne se på forsikringspapirene til de skiltene ja. Faks eller scanning på mail funker fint. I verste fall kan du ta de med nedover, men det er kjipt hvis vi avviser deg der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det kreves papirer på full forsikring med røde stål skilt?Og er det noen db begrensning?

Hvis jeg får med dama,så er det ikke umulig jeg tar en tur uansett.

Da blir det så jeg melder meg på i døra,og kjører med den bilen jeg har tilgjenglig.

Supert at dere får til et sånt tilbud.

Dette er dugnads-ånd på sitt beste..STÅ PÅ

Du må jo komme med kompressor børsa da! Hadde jo vært sykt kult å få sett denne i action :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp...Jævlig kjipt å dra henger i totalt 40 mil for å ikke få kjørt bil.Trodde stål skilt hadde en viss dekkende forsikring jeg.Man får jo kjøre med bil som det bare er vanlig ansvar på så.

Send over det som er av papirer på forsikringa på de skiltene, så ser vi på det. Regner med at firmaet med skiltene har dette liggende. Hvis ikke er det vel bare en kjapp tlf og faks fra selskapet som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp...Jævlig kjipt å dra henger i totalt 40 mil for å ikke få kjørt bil.Trodde stål skilt hadde en viss dekkende forsikring jeg.Man får jo kjøre med bil som det bare er vanlig ansvar på så.

Såvidt jeg forstår er det større begrensninger i ansvarsforsikringa til Vegvesenet (på de røde skiltene) enn hva det er i en vanlig ansvarsforsikring.. og at dette er årsaken. Ser også at Ove Kvam skriver på BMWCCN-forumet at baneeierne var veldig skeptiske da banegjengen i BMWCCN slapp utpå bil(er) med prøveskilter på Våler i helga. Det var nok biler som hadde søkt på forhånd og hadde dokumentert forsikring, men allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...