Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis noen her inne vet om et mulig sted å ta forstillingskontroll imorgen, i helgen eller til mandag så hadde jeg blitt veldig glad. Jeg har 3,5 grader negativ camber, så de aller eldste apparatene greier ikke gjøre jobben. Alternativene er nyere måleapparater eller en slik linjalting dem bruker på rallybiler for å justere spissinga. Det er kun justering av spissinga foran det er snakk om...ikke justering av verken caster eller camber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har forstått er det mulig å få en av de erfarne gutta til å sitte på med deg i noen runder og veilede oss nybegynnere litt.

Var i dag å kjøpte inn sparco hjelm hos Gundersen motorsport, så nå begynner jeg å bli klar for mandagen! Gleder meg som en liten unge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen her inne vet om et mulig sted å ta forstillingskontroll imorgen, i helgen eller til mandag så hadde jeg blitt veldig glad. Jeg har 3,5 grader negativ camber, så de aller eldste apparatene greier ikke gjøre jobben. Alternativene er nyere måleapparater eller en slik linjalting dem bruker på rallybiler for å justere spissinga. Det er kun justering av spissinga foran det er snakk om...ikke justering av verken caster eller camber.

Du bor i Fredrikstad-området, ikke sant?

Prøv Ørebekk Karosseri. De hadde hadde firehjulskontroll på min etter senking, virket veldig profesjonelle. Skikkelig utstyr hadde jeg inntrykk av. Autotuning i Råde bruker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest igjennom tråden helt, men lurer på om det er noen som kan ''veilede'' oss nybegynnere? blir min første tur på banen og vill ikke ende opp i sanden eller murveggen:P

Det vil være tilgang på instruktører der som kan sitte på og gi nybegynnere noen tips på hvordan man skal kjøre på Rudskogen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen her inne vet om et mulig sted å ta forstillingskontroll imorgen, i helgen eller til mandag så hadde jeg blitt veldig glad. Jeg har 3,5 grader negativ camber, så de aller eldste apparatene greier ikke gjøre jobben. Alternativene er nyere måleapparater eller en slik linjalting dem bruker på rallybiler for å justere spissinga. Det er kun justering av spissinga foran det er snakk om...ikke justering av verken caster eller camber.

Du bor i Fredrikstad-området, ikke sant?

Prøv Ørebekk Karosseri. De hadde hadde firehjulskontroll på min etter senking, virket veldig profesjonelle. Skikkelig utstyr hadde jeg inntrykk av. Autotuning i Råde bruker dem.

Har kamerater som jobber på autotuning, så der har vi allerede prøvd. Ørebekk har jeg snakket med tidligere idag, og dem hadde ikke sjangs før mandag. Tar gjerne imot flere forslag hvis du har:) TK bilservice og Volvo har samme nye fine utstyret som Ørebekk, men hadde heller ikke tid:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet der er en Z3, men tror vanlig E36 også har de to runde instrumentene der.

Ny liste:

1. Kjetil Somme (BMW E46 330Ci)

2. Gunnar (BMW E34 535i)

3. mAZE (BMW E36 328i Compact Kompressor)

4. Ellingsen (BMW Z3 2.8 Coupe Kompressor)

5. ///Magnus (BMW E46 320Ci)

6. [space] (BMW E46 320i)

7. bzzlink (BMW Z3 1.8)

8. R Andersen (BMW E30 M3)

9. pocket (BMW E36 325i)

10. kitta (BMW E39 520i)

11. SIG (BMW E46 320i)

12. Even S. (BMW E34 525i)

13. Cecilie S. (BMW E36 328i)

14. joris (BMW E30 325i)

15. _Ludde_ (BMW E?? 520i)

16. Leif L. (Ferrari F430)

17. Anders B. (BMW E34 M5)

18. Odde (BMW E46 318i)

19. Even Tveter (BMW E39 528iAT)

20. Glenn N. (BMW E30 323i)

21. BARCELONA (BMW E36 M3 3.2)

22. Rope (BMW E39 M5)

23. Christopher R. (BMW E30 325i)

24. DarkZun (BMW E36 M3 3.2 Compact)

25. AndersM3 (BMW E30 M3)

26. bmw-e36-e46 (BMW E46 318i eller E30 318i)

27. Disl (BMW E46 320dAT)

28. hagenisse (BMW E36 318iS)

29. Terje K. (BMW E46 M3)

30. Kjell-Otto Torgersen (BMW E30 325i)

Da var vi jammen meg 30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen her inne vet om et mulig sted å ta forstillingskontroll imorgen, i helgen eller til mandag så hadde jeg blitt veldig glad. Jeg har 3,5 grader negativ camber, så de aller eldste apparatene greier ikke gjøre jobben. Alternativene er nyere måleapparater eller en slik linjalting dem bruker på rallybiler for å justere spissinga. Det er kun justering av spissinga foran det er snakk om...ikke justering av verken caster eller camber.

Du bor i Fredrikstad-området, ikke sant?

Prøv Ørebekk Karosseri. De hadde hadde firehjulskontroll på min etter senking, virket veldig profesjonelle. Skikkelig utstyr hadde jeg inntrykk av. Autotuning i Råde bruker dem.

Har kamerater som jobber på autotuning, så der har vi allerede prøvd. Ørebekk har jeg snakket med tidligere idag, og dem hadde ikke sjangs før mandag. Tar gjerne imot flere forslag hvis du har:) TK bilservice og Volvo har samme nye fine utstyret som Ørebekk, men hadde heller ikke tid:(

Om du gidder og reise opp til Oslo kan jeg anbefale denne mannen http://www.forstillingspesialisten.com/

Som er en dyktig kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen her inne vet om et mulig sted å ta forstillingskontroll imorgen, i helgen eller til mandag så hadde jeg blitt veldig glad. Jeg har 3,5 grader negativ camber, så de aller eldste apparatene greier ikke gjøre jobben. Alternativene er nyere måleapparater eller en slik linjalting dem bruker på rallybiler for å justere spissinga. Det er kun justering av spissinga foran det er snakk om...ikke justering av verken caster eller camber.

Du bor i Fredrikstad-området, ikke sant?

Prøv Ørebekk Karosseri. De hadde hadde firehjulskontroll på min etter senking, virket veldig profesjonelle. Skikkelig utstyr hadde jeg inntrykk av. Autotuning i Råde bruker dem.

Har kamerater som jobber på autotuning, så der har vi allerede prøvd. Ørebekk har jeg snakket med tidligere idag, og dem hadde ikke sjangs før mandag. Tar gjerne imot flere forslag hvis du har:) TK bilservice og Volvo har samme nye fine utstyret som Ørebekk, men hadde heller ikke tid:(

Om du gidder og reise opp til Oslo kan jeg anbefale denne mannen http://www.forstillingspesialisten.com/

Som er en dyktig kar!

Ja, gidder å kjøre til Oslo hvis han kan ta det imorra eller mandag formiddag. Skal ringe han imorgen tidlig. Var du forresten i Halden igår eller dagen før det? Så en grønn M3 GT der når jeg var på vei til Raymond A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...