Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tar 14.45 ferga fra Horten, hvis noen vil slå følge :)

mulig jeg prøver å bli med Dr_S, må se når jeg slutter i morra!

men hvordan er det å låne hjelm? jeg trenger en, gjerne litt stor og!

og må vel sjekke bremseveska..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt, oppmøtetid er fra 16. Ikke vær _for_ tidlige. ;)

Vi som skal styre skuta er ikke der før 15:30-15:45, og trenger litt tid på å bli klar. Ber egentlig om at dere ikke kjører inn før 16, selv om porten er åpen. Dette fordi det er andre som har banen helt til 17. Ta ihvertfall hensyn - vi vil veldig gjerne bli ønsket hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Angående bord, så fikser Nautilus et par bord såvidt jeg forstod, men takk for hjelpeviljen til dere andre! Campingstoler for eget bruk er allikevel en fin ting. :)

Ellers har jeg nå vært noen timer over grava på Esso'n, fått på lambda (sveisa inn mutter), bytta olje, hatt av toppdekselet og stukket opp oljehullene, og fått ordna litt annet. Så nå begynner det å bli klart for morgendagen. Men har et par småting til jeg må få ordnet i morgen.. selv om jeg ikke har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, glemte å svare på en ting, DarkZun, jo, det ER et tak på antall biler. Vi er allerede 31 betalte, og flere forhåndspåmeldte blir nok registrert inn i morgen. Så det ikke altfor mange som kan møte i porten, men noen til går fint. Får rett og slett bare håpe at vi slipper å avvise noen. Utrolig om det er sånn det skal ende slik vi slet med å få nok til å booke banen.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig om det er sånn det skal ende slik vi slet med å få nok til å booke banen.. :shock:

I told you so!

Urk, da er det ut og knekke til med å montere bunnpanna, sette sammen forstillinga, bytte bremseklosser og teste motoren etter råde og veivlagerbytte...

Også er det noen timer på jobb før treffet! Det skal liksom alltid være skruing frem til i siste liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har regnet i natt her i Østfold, men det har sluttet nå. Vi får håpe det ikke starter igjen..

Vet ikke om kiosken er åpen i dag, så det kan være lurt å ta med noe mat og drikke. Anbefaler ikke å kjøre på tom mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant ikke noe skjærer seg fryktelig, så har vi tønnegrill (Nautilus), grillkull, noen pakker pølser m/tilbehør og to kasser med drikkevarer (vann/brus) med oss. Selges billig.. 10er eller noe sånt. Dette skulle du ha fått med deg, Raymond. ;)

Oppdatert betalt-liste:

1. Kjetil Somme (BMW E46 330Ci)

2. Gunnar (BMW E34 535i)

3. mAZE (BMW E36 328i Compact Kompressor)

4. Ellingsen (BMW Z3 2.8 Coupe Kompressor)

5. ///Magnus (BMW E46 320Ci)

6. [space] (BMW E46 320i)

7. bzzlink (BMW Z3 1.8)

8. R Andersen (BMW E30 M3)

9. pocket (BMW E36 325i)

10. kitta (BMW E39 520i)

11. SIG (BMW E46 320i)

12. Even S. (BMW E34 525i)

13. Cecilie S. (BMW E36 328i)

14. joris (BMW E30 325i)

15. _Ludde_ (BMW E?? 520i)

16. Leif L. (Ferrari F430)

17. Anders B. (BMW E34 M5)

18. Odde (BMW E46 318i)

19. Even Tveter (BMW E39 528iAT)

20. Glenn N. (BMW E30 323i)

21. BARCELONA (BMW E36 M3 3.2)

22. Rope (BMW E39 M5)

23. Christopher R. (BMW E30 325i)

24. DarkZun (BMW E36 M3 3.2 Compact)

25. AndersM3 (BMW E30 M3)

26. bmw-e36-e46 (BMW E46 318i eller E30 318i)

27. Disl (BMW E46 320dAT)

28. hagenisse (BMW E36 318iS)

29. Terje K. (BMW E46 M3)

30. Kjell-Otto Torgersen (BMW E30 325i)

31. Marius B. (BMW E36 M3 3.0)

32. Pål S. (BMW E?? 530dAT)

33. Dr. S (BMW E36 318iS)

Dere trenger ikke tenke på noe mer stress.

Været ser ut til å bli OK: http://www.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx= ... maplevel=5

Fortsatt vindstille, overskyet og opphold i følge storm. Kjempefint kjørevær om det blir slik. Slipper kokvarm asfalt som bidrar til tidlig dekksmelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 14.45 ferga fra Horten, hvis noen vil slå følge :)

mulig jeg prøver å bli med Dr_S, må se når jeg slutter i morra!

men hvordan er det å låne hjelm? jeg trenger en, gjerne litt stor og!

og må vel sjekke bremseveska..

Jeg vet at Ellingsen har med ekstra hjelm, han sa det til meg iaf. Tror ikke det vil bli noe problem, er vel rullering på enkelte med flaggvakting osv så du får sikkert lånt deg en :) Vi kan jo også evt kjøre hvert vårt heat, å bruke min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...