Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Som nevnt, oppmøtetid er fra 16. Ikke vær _for_ tidlige. ;)

Vi som skal styre skuta er ikke der før 15:30-15:45, og trenger litt tid på å bli klar. Ber egentlig om at dere ikke kjører inn før 16, selv om porten er åpen. Dette fordi det er andre som har banen helt til 17. Ta ihvertfall hensyn - vi vil veldig gjerne bli ønsket hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Angående bord, så fikser Nautilus et par bord såvidt jeg forstod, men takk for hjelpeviljen til dere andre! Campingstoler for eget bruk er allikevel en fin ting. :)

Ellers har jeg nå vært noen timer over grava på Esso'n, fått på lambda (sveisa inn mutter), bytta olje, hatt av toppdekselet og stukket opp oljehullene, og fått ordna litt annet. Så nå begynner det å bli klart for morgendagen. Men har et par småting til jeg må få ordnet i morgen.. selv om jeg ikke har tid.

Da tar ikke jeg med meg noen bord...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dem har jo kanarifuglhoder...jeg må ha større hjelm til den store hjernen min:) Helt utrolig...slang hjelmen borti hjørnet i garasjen når jeg kom hjem fra Våler...nå er det diffolje i den. Ta på plastpose både før og etter jeg har tatt på hjelmen jeg da..siden den er så godt brukt i tillegg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hjelmen min er full av olje i innertrekket. Hvis noen bor i nærheten av Realcar...kunne den personen tatt med seg en Sparco Club hjelm derifra? Jeg kan sørge for forhåndsbetaling.

hvilken realcar tenker du på??

Realcar Oslo, Haavard Martinsens vei 17 (ved BCA autoaksjon)

(BRL på Nordby har ikke hjelmene på lager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hjelmen min er full av olje i innertrekket. Hvis noen bor i nærheten av Realcar eller Gundersen Motorsport...kunne den personen tatt med seg en Sparco Club hjelm derifra? Jeg kan muligens sørge for forhåndsbetaling.

Hmmm... Kom akkurat fra Gundersen Mototsport jeg. Fixa hjelm ti mAZE...

Har det ordnet seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treff og perfekt vær:) Ble kanskje litt mange i forhold til tiden, men ble nok kjøring allikevel. Takk til initiativtagende og snille flaggvakter! Har fått filmet en del, men tar nok en ukes tid før jeg får lagt det ut.

Hehe, og for en sinsykt lyd det var i bilen din! Fy! Noe mer pervers lyd skal man lete lenge etter altså!

Venter i spenning på god film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...