Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Som mange har sagt før, synd det ikke ble mer kjøring. Men fikk jo 6timer med kjøring opp/ned da. :) Så litt kjøring ble det jo.. Og utrolig artig å kjøre på bane, og de kjeglene gjorde susen ja. Merket stor forskjell på for og etter idealsporvising.

Neste gang må jeg da tøre å dra bilen enda litt lenger så jeg får 180 før svingen jeg også.. :) La inn 5 giret på langstrekka, og det er vel strengt tatt ikke nødvendig. 6giret var da oppskrytt der. :) Det ble aldri brukt.

Venter spent på masse filmer og bilder.

Og takk for en artig treff, synd at vi ikke fikk smakt på grillmaten, men dessverre litt vel langt å kjøre. :) Ble jo mer på dere andre da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og til de som ikke helt tør/vil møte opp fordi man har for liten motor, så kan jeg fortelle at for meg som førstereis sjåfør så var 1.8 liter mer enn nok. At det skal gå fort på lanstrekkene blir liksom litt underordnet, alle biler går fort nok til at man klarer å skremme ut adrenalin i svingene.

Og uansett hvor mye motor man skaffer seg, så hjelper det ikke uten å være flink sjåfør. Å kunne kjøre er helt sikkert både den billigste og raskeste oppgraderingen for å bli raskere på banen. Det er nesten alltid noen raskere på banen..

Ting jeg lærte av dagen:

Bmw folk er ålreite folk

Jepp. Det er masse kjernefolk blant gjengen her inne (med unntak av den som har stjålet hjulnøkkelen min), så jeg håper vi får til flere treff med enda større sosial faktor. :)

Ikke prøv å skift gir midt i slaktern

Da kommer rompa.. kom den helt rundt?

Bilen stopper mye raskere enn man tror (måtte gi gass igjen får å komme frem til svingen)

Du er langt fra den eneste som gjør det på det viset.. men det er bedre å ha litt å gå på den rette veien frem til man har funnet ut hvor sent man faktisk kan bremse. Det er morsomt å se bilene inn mot brå svinger hvor sykt stor forskjell det er på når folk begynner å bremse.

Helhjelm er varmt

Jepp.. halvhjelm er fint, men kan selvfølgelig være kjedelig om man ikke har airbag. Kjører selv med halvhjelm uten airbag, men håper jeg slipper å få rattet i trynet om noe skulle skje..

Hvilke regler hadde man? Kunne jeg kjørt med min cab? Dette er nemlig veldig fyfy på ccn treffene..

Ja, det kunne du. Ihvertfall denne gangen. Men vi får se hvordan det blir ved senere anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passet perfekt. Så enda gått du var etter en ny størrelse til meg. Hadde gått på en smell ellers tror jeg. Og hansker var digg å kjøre med. Det er noe jeg anbefaler til de som ikke bruker det. Vanvittig mye bedre grep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå suser det en rød E36 rundt forbi med en hanskekledd fører dagen lang eller? :o

Nei, fint lite av det gitt.. Kjører jo aldri compact'n uansett, stortsett i helgene om jeg ikke er ute på noe annet. Ellers går det i Skoda. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fint treff selv om jeg ikke fikk kjørt selv.. fikk derimot stått flagvakt i slaktern/innkjøringa til depoet mer eller mindre helle treffet..

Tusen takk for innsatsen, det var virkelig til stor hjelp. Du får tette tårekanalene på bilen til neste treff, så skal vi sørge for at du slipper å stå i kø for å kjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...