bmwhans Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 flott gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S,Arnesen Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Blir bra det. blir det en egen tråd angående påmelding osv da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Ja, det blir en egen sak. Vet ikke åssen den blir helt enda, men det kommer nok en oppdatering i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 veldig fint om dere lagde en helt ny tråd lettere å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Har ikke lest hele tråden,men...blir det noe banekjøring i år? Det sa jeg til deg i går... "Da rekker du kanskje Rudskogen med bimmers 18. mai da?" No you did not,kind sir. Du sa det var klubbtreff 18. Mai og jeg antok da at du mente et BMWCCN-treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 veldig fint om dere lagde en helt ny tråd lettere å se Det kommer nok etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 No you did not,kind sir. Du sa det var klubbtreff 18. Mai og jeg antok da at du mente et BMWCCN-treff Jeg har en fot i begge leire, mulig at det forvirrer litt. Men det er først Karlskoga med BMWCCN 29. april, deretter Rudskogen med bimmers 18. mai, og til slutt Rudskogen med BMWCCN 26-27. mai. Hadde vært morro å se bilen din lade fullt bortover langstrekket på Karlskoga, men det rekker du nok ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Dette blir bra gutter, gleder meg Er ikke mye som gjenstår for min egen del nå, litt innkjøring og div. Skal på driftbattle i helgen for litt inspirasjon mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Invitasjon er ute: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=banekjoring Diskusjon omkring treffet her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48315 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå