-Anders- Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Denne var litt morsom. Jeg stod og skulle sjekke oljen på bilen en dag. Alt var stille og rolig og jeg ante fred og ingen fare. Plutselig hører jeg et helvetes drønn, og jaggu er det ikke en som likegodt prøvde å ta med seg hele dieselpumpa hjem Måtte selvfølgelig knipse et bilde. Det var forresten bare en meter om å gjøre før pumpa traff min bil som dere ser på høyre siden her! Enjoy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 hehe! jævli bra! ble en dyr dieselfylling det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 haha.. er det mulig, var det en dame som kjørte eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 probably... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Hvilken Esso-stasjon var dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Skal jammen si at de slangene der må være sterke!! Utrolig at det er mulig å gjøre noe sånt, men sikkert meget morsomt for de som observerte hendelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Nå vet jeg hvordan en slik pumpe ser ut inni og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Ser nå at det er Esso Bankhjørnet i Elverum... Lurer på hva en sånn fadese koster jeg... Dekkes det av noe forsikring hos bileier/fører eller bensinstasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 He he he Trodde slangen hadde røket før hele bånnfestet til pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Er bankhjørnet i elverum ja.Når skjedde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 hahahha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Merkelig at det ikke er konstruert slik at en eller annen kobling gir etter før hele pumpa ryker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Skal jammen si at de slangene der må være sterke!! Utrolig at det er mulig å gjøre noe sånt, men sikkert meget morsomt for de som observerte hendelsen Mulig denne var ekstra sterk.. Har vært med på en lignende hendelse, og da røyk slangen tvert av. Han som gjorde det var en taxisjåfør, og flere av kollegaene hans stod å så det.. Han blir mobbet for det enda, og det er over ett år siden det skjedde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 hehe, ikke så rart. Ganske komisk å se på sikkert. Får håpe man slipper å prøve dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Hehe, lurer på om Esso-ansatten har fått opplæring i hva han skal gjøre om noe slik skjer. Han ser smått overrasket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå