|Andreas| Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Kan ikke skjønne at man kan glemme å ta ut pumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 haha, passe sløv! komisk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 Det var IKKE en kvinnelig sjåfør nei! Han følte seg veldig dum etterpå han som klarte å gjøre dette. Så på uttrykket hans Tror dette gikk på forsikringa til han fyren. Er ikke sikker men hørte noe snakk om det i ettertid. Hendelsen skjedde forøvrig 22. juli. Jeg syns også det ver meget merkelig at ikke slangen røyk av!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 HAHAHAHA er så enormt. Ofte tenkt hva som skjer når uhellet først er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Det er vel omtrent bare folk med dieselbil som klarer dette i Norge, siden de har låsepinner på pumpa som hjelper til når de fyller. Har ikke sett veldig mange bensinpumper som har det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Det er vel omtrent bare folk med dieselbil som klarer dette i Norge, siden de har låsepinner på pumpa som hjelper til når de fyller. Har ikke sett veldig mange bensinpumper som har det samme. De fleste litt eldre BMW'er har ett genialt tanklokk for akkurat det formålet Kjetil Du tar ganske enkelt tanklokket fra BMW'n og setter pistolen i hullet fyrer løs og låser håndtaket men tanklokket. MEN, da er det greit å huske å ta det med seg UTEN pumpa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Det er jo litt rart å glemme dette, da du må sette tilbake pumpa for å betale:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Det er vel omtrent bare folk med dieselbil som klarer dette i Norge, siden de har låsepinner på pumpa som hjelper til når de fyller. Har ikke sett veldig mange bensinpumper som har det samme.[/quoteDet jeg har blitt fortalt, er at det å låse pumpen i en slik stilling at den fyller bensin uten at du trenger å holde fysisk, er ulovlig i norge. Dvs, det er ulovlig at bensinstasjonen har denne funksjonen på en pumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Men så er det noen av oss som enten har med egen pinne eller bruker tanklokket da. Men jeg har sett bensinpumper med pinne i Norge. Er ikke alle med dieselbil som vet å benytte denne funksjonen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 jeg har også lagt merke til at det er noen pumper(svært få) som du kan låse så du slipper å stå å klemme. Hvorfor er dette ulovlig a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Nå ler jeg godt At det er mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hehe, lurer på om Esso-ansatten har fått opplæring i hva han skal gjøre om noe slik skjer. Han ser smått overrasket ut. Sansynligvis ikke, men han er sikkert en rev på å lage pølser. De fleste litt eldre BMW'er har ett genialt tanklokk for akkurat det formålet Kjetil Du tar ganske enkelt tanklokket fra BMW'n og setter pistolen i hullet fyrer løs og låser håndtaket men tanklokket. MEN, da er det greit å huske å ta det med seg UTEN pumpa da Slik som dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Ein bekjent gjorde dette og... Dritmorsomt!!! Han måtte ut med 5000kroner trur eg, så var ikkje SÅ ille!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Slike blundere burde strengt tatt dekkes av vedkommende.. Må bare le jeg Skal forbi der i morra jeg, så får vi se hvordan det ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 de har satt opp ny pumpe nå så får ikke sett noe dessverre oddis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå