R Andersen Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Det er jo litt rart å glemme dette, da du må sette tilbake pumpa for å betale:P I det tilfellet jeg var med om, så hadde sjåføren brukt kort ute, og gått inn i butikken for å kjøpe noe annet. Da han kom ut til bilen, kjørte han av gårde.. Korttidsminne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Det jeg har blitt fortalt, er at det å låse pumpen i en slik stilling at den fyller bensin uten at du trenger å holde fysisk, er ulovlig i norge. Dvs, det er ulovlig at bensinstasjonen har denne funksjonen på en pumpe. Dei fleste plassar eg har sett, er det slik dings på dieselpumpene, men ikkje på bensin. Men som sagt her, tanklokka til BMW passar perfekt inni håndtaket...det gjer i allfall mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Mange ansatte på bensinstasjoner i dag veit knapt åssen de steiker pølser...så dette tilfellet er antakelig worst case scenario for han stakkaren ja Åssen i helvete går det an å glemme å ta ut pumpa? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Hehehe. Utrolig bra gjort!! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Har kun vært borti to stasjoner her i Norge som har sånn trykk-knapp som låser pumpa så du slipper å holde handa der for å fylle bensin. Dette er esso i Alta og shell i Vardø ... Han stakkars fyren som har revet pumpa opp fra festet må jo ha vært i en annen verden. Man merker jo hvis man har noe slikt på slep! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå