Sevenord Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Fikk beskjed om at jeg hadde en dataskjerm stående hjemme som ikke var ønsket, så om noen er interresert i en BRA CRT Flatscreen 19" av ypperste merke, kom med bud! Slik jeg husker den er den meget pent brukt og uten riper av noen slag.. Bare 3-4 år gammel, ikke brukt på 2 år.. http://www.pcworld.no/produktguiden/ind ... type/speks Kabelen fra skjermen til datamaskinen mangler, men det er det sikkert noen på huset som har uansett? Den er ikke klippet av, men det er en kobling lik den som er i andre enden som går inn i på selve datamaskinen...
sundan2k Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Tja . et par hundre kroner får du vel for den skjermen. Ny og bedre skjerm enn det der får man for 1300 på komplett.no.... PS. Den er ikke bra skjerm det der...
Sevenord Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 Er 200,- noe du byr eller noe du skriver for å få ett ekstra innlegg? Kom gjerne med HVA som er dårlig med denne skjermen, i forhold til Samsung'n som de selger på komplett..
Dirty Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 det lønner seg ikke å selge. helder finn på noe lurt du kan bruke den til
sundan2k Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 En BRA CRT skjerm har under 0.2 pixel oppløsning og en oppfriskningshastighet på 120 Hz ved 1600x1200 oppløsning. Det ville jeg kalle en bra skjerm. Den du får på komplett er heller ikke bra, men den har bedre oppløsning og oppfriskningshastighet. BTW. Dette er ikke et data forum. Selv om jeg kan data 100 ganger bedre enn BMW, så er det ikke så veldig interessant å diskutere data her inne...
Sevenord Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 Sikkert sant.. Det blir jo nesten snakk om å gi den bort da, såfremst noen faktisk har bruk for den. Jeg har ikke bruk for den, bor borte og har ikke plass til å ha den stående.. Hjemme har den mistet oppholdstillatelsen og har søkt asyl i garasjen.. Skjermen er såpass god at det er idioti å kaste den, og jeg orker ikke donere den bort heller..
Sevenord Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 En BRA CRT skjerm har under 0.2 pixel oppløsning og en oppfriskningshastighet på 120 Hz ved 1600x1200 oppløsning.Det ville jeg kalle en bra skjerm. Den du får på komplett er heller ikke bra, men den har bedre oppløsning og oppfriskningshastighet. BTW. Dette er ikke et data forum. Selv om jeg kan data 100 ganger bedre enn BMW, så er det ikke så veldig interessant å diskutere data her inne... Sant nok ang Hz. Men en skjerm er mer en det, og i oppløsningen skjermen er "ment" til å brukes, så er ikke Hz på denne skjermen så lav at det er noen plage. Nå er dette også snakk om en relativt billig skjerm, ikke noe hightech NASA opplegg.. Jeg tør ivertfall påstå at det er en langt bedre skjerm en hva den gjennomsnittlige husstand har stående..
Dirty Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 "Jeg tør ivertfall påstå at det er en langt bedre skjerm en hva den gjennomsnittlige husstand har stående.." var vel å ta litt hard i
Sevenord Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 Om man ser på CRT skjermer Til vanlig lett surfing så er sikkert en billig LCD "bedre" å se på, men for film, spill, fotoredigering og litt mer avansert bruk er saken en annen. Tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå