Gå til innhold

m535i med nye planer


mOMOe
 Share

med eller uten m3 vinga??  

136 stemmer

  1. 1. med eller uten m3 vinga??

    • ja i kombinasjon med dtm leppe forran
      42
    • nei blir litt for jalla
      94


Anbefalte innlegg

hmmm, sitti å leita litt rundt på nettet nå og har funnet noen fargealternativer..

hvem burde jeg ta?

sort - m/gull senter på felgene

toledo blue - m/gull senter på felgene

kalahari beige - m/sort senter på felgene + shadowline

steel blue - m/sort senter på felgene + shadowline

electric red - m/sort senter på felgene + shadowline

state green - m/sort senter på felgene + shadowline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tja..

noen andre med meninger her??

har snevret det ned til 4 forskjellige nå..

sort - m/gull senter på felgene

kalahari beige - m/sort senter på felgene + shadowline

steel blue - m/sort senter på felgene + shadowline

electric red - m/sort senter på felgene + shadowline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diamantsvart blir det ikke.. blir det svart, så blir det svart 086, dvs helt svart blank, og med gull senter på felgene..

til å begynne med så var jeg fast bestemt på diamantsvart, helt til faren min kjøpte seg en diamantsvart e34.. da innså jeg hvor kjedelig den fargen er og bestemte meg for helt svart blank..

nå har jeg allerede en helt svart blank e28 og har fått litt trua på en litt "friskere" farge.

kalahari beige m/ sort senter på felgen tro jeg kunne blitt jævli kult, men da ville kanskje bilen min minne meg om top secret supra'n og det vil jeg jo ikke :lol:

electric red, tja hadde blitt kult det også men rød falmer jo så fort, og samtidig blir bilen uutholdelig varm i sola (ja noe jeg vet den sorte blir også)..

steel blue, nja en fin farge, men er jo litt mer kjedelig enn de to andre da..

kom gjerne med andre forslag, så lenge det er en original bmw farge og skiller seg litt ut så er det aktuellt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosmosschwartz eller Zinoberrot er absolutt fineste fargene synnst jeg...begge med krom! :D Jeg hadde min ene M535 i Cosmosschwartz å det kledde den meget godt! men skal jeg ha en til i fremtiden,så skal den være Zinoberrot :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du blir noe klokere av å spørre om fargevalg. Jeg spurte, men ble bare mer forvirret da jeg skulle finne farge. På min ble det Cosmosschwartz med svarte lister og har ikke angret ett sekund. Du vil aldri finne en farge som alle er like fornøyd med uansett.

Men mitt tips er å styre unna skrikende farger på en gammel klassiker.

Men uansett hvilken farge du bestemmer deg for, blir det garantert RÅTT. 8) Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du blir noe klokere av å spørre om fargevalg. Jeg spurte, men ble bare mer forvirret da jeg skulle finne farge. På min ble det Cosmosschwartz med svarte lister og har ikke angret ett sekund. Du vil aldri finne en farge som alle er like fornøyd med uansett.

Men mitt tips er å styre unna skrikende farger på en gammel klassiker.

Men uansett hvilken farge du bestemmer deg for, blir det garantert RÅTT. 8) Lykke til. :)

joa, skal si meg litt enig i det at det hjelper ikke å spørre egentli, da blir det jo bare flere å flere farger å velge mellom..

nå står det mellom

#state green med shadowline, sort senter og høyglanspolert bane på felgene

#kalahari beige med samme greiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...