Gå til innhold

m535i med nye planer

mOMOe
 Share

med eller uten m3 vinga??  

136 stemmer

1. 1. med eller uten m3 vinga??

• ja i kombinasjon med dtm leppe forran
      42
    • nei blir litt for jalla
      94

Anbefalte innlegg

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ja hade vært kult det også, men jeg har allerede en svart e28.. noe jeg har hatt 3 stk av de to siste årene og som jeg da er litt lei kan du si..

:lol: kikka litt nøyere her nå, den fargen heter jo ikke state green, men slate green.. :lol: at ingen (inkl meg) har lagt merke til det..

og jeg har nå bestemt meg ( :?: ) for at det blir den..

ser liksom for meg slate green m535i shadowline med høyglanspolert bane og sort senter på felgene + et sort nyoppussa sportsinteriør, i skinn selvfølgelig..

eneste som mangler er sort taktrekk, noen som vet om det er mulig å få tak i?? (uten å sy selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er altså fargen..

bmr64571rg3.jpg

ellers så skjer det ikke så mye spennende for tiden.. skrapa litt gammelt karosseri kitt og lagt på ny og feit gummiblanding i hjulkassene.

samt sandblåst og lakka noe overflaterust inni tårna bak..

spa1045rx4.jpg

spa1051mr0.jpg

spa1047cc6.jpg

mobilbilder, sorry.. men er ikke så spennende uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er artig å se hvor mye folk legger i disse prosjektene. Og du er ikke noe unntak mOMOe.. Dette står det respekt av. Skulle ønske jeg hadde såpass med pågangsmot. :D Men det blir vanligvis med tanken.. Skulle gjort ditt, skulle gjort datt. Tar det i morra, skjer aldri. :lol:

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. kommer ikke til å få vite om det blir kult med den vinga før jeg får den lakkert.. men uansett så kommer jeg til å få lakkert to koffertlokk, ett med og ett uten vinga. så får jeg se hvem jeg bruker..

GOOOOD JUUUUL til alle som er innom og titter litt på tråden min :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror bilen kan bli bra med den fargen der.. også er den jo praktisk også med tanke på sommersola kombinert med sort skinninteriør :whoa:

litt opptatt med andre ting for tiden så det skjer ikke stort med bilen. men skal oppdatere her med bilder så fort jeg legger en finger på bilen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir knall det her Moe!Syns faktisk den M3 vinga passa på E28 jeg , skiller seg lissom litt ut fra mengden

Heter Moe til etternavn jeg også vettu :P:wink:

(Har ikke peiling på om vi er i slekt.. Såfall er det vel flere århundrer tilbake i tid, for har ikke slektninger så langt sør som jeg har kjenntskap til)

Men til deg mOMOe: Blir bra dette her, og syns du har funnet en bra farge.

Stå på videre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nja det spørs hvor ditt moe navn kommer fra. jeg bor nemlig rett syd for moe. om det er flere steder rundt omkring som heter det vet jeg ikke..

angående bilen så har jeg vært å pusla litt idag, gjort meg ferdig med alle hjulhusene (tectylert), laga et nytt lokk til gulvet bak og masse annet kjedelig greier.. legger ut litt mer utfyllende når det kommer noen spennende bilder.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...