calitri Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 kom ma bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 kom ma bud 60000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 hehe so lavt går jeg nok desverre aldri. men bud er mottat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 hehe so lavt går jeg nok desverre aldri. men bud er mottat har du noe bilder av den og litt info om den så kansje det blir høgre ???har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 har sendt 2 bilder ikkje veldi bra bilder, men skal ta noen bedre iløpet av et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 har sendt 2 bilder ikkje veldi bra bilder, men skal ta noen bedre iløpet av et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Kom inn til meg imorgen Calitri, så skal vi nok få ordnet bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 d hørest kjempe bra ut. kan kanskje hjelpe meg å legge dei ut her au da?? dårli ma data greie i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Skal vel få gjort noe med det skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 hørest bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_83 Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 beklager mitt tidligere innlegg... det er nå trekt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 TIL MARIUS_83: 90 000 er ganske mye for en ombygd bil som ikke er godkjent. Og uansett synes jeg det er feil å kalle den M5 så lenge den ikke er orginal... Jeg har en strøken orginal M5. Det som er tingen... den vurderes faktisk solgt... vis det er noen som er interessert... Hør her! Jeg hadde heller ikke gitt 199 000 for enn opphora M5, men det er min sak( MAO så syns ikke jeg bilen din er verdt 199 000.-!!!). Har jeg spammet tråden din for det??? Ta å les igjennom dette: Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg! Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 kom ma bud, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Regner bilen din fortsatt er tilsalgs, så jeg "bumper" annonsen for deg jeg, calitri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 er det en E34 M5 det er snakk om her? dere snakker jo om bilen som om hele norge visste om bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg