maartn Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Hvilken spiller mener dere passer best i E36 ? Er på utkikk etter en ny og vil ha en som tar seg godt ut i dashen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 jeg hadde en blaupunkt bronx mp75 i min e36. slik såg det ut: plastikken matcher bra med plastikken i dashbordet og lys i display og knapper (utenom de to blå) kan justeres til å matche det oransje lyset i bmw interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 er ikke så fan av blaupunkt men.. noen som har bilde av E36 med alpine spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Denne http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-458 Her kan du velge mellom 100 fargekombinasjoner, 10 i knappebelysning, og 10 i display. Det fine er at den ene fargen er akkurat lik BMW sin originale orange farge. Dette er en kanon spiller, til en grei pris. (2490.- veil.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Jeg har denne og den tar seg veldig godt ut. http://www.pixmania.com/no/no/103758/ar ... -9855.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Jeg har Alpine 9812rr. Den tar seg veldig godt ut i bilen synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 har du ikke bilde da jondepon? hadde vært nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Alpine spillere passer bra inn, fant ett bilde i en salgs annonse på finn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxide Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Har denne Kenwood KDC-W5031: Bygger litt ut fra resten av dash'en... Synes den passer veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 tror jeg går for alpine ja! pene spillere, som passer bra inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder_88 Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Hvilken spiller mener dere passer best i E36 ? Er på utkikk etter en ny og vil ha en som tar seg godt ut i dashen syns min pioneer passe bra inni dashen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Alpine spillere tar seg bra ut i bil de. Men jeg fikk spørsmål en gang om hva spiller jeg hadde i bilen, for den gikk i ett med dashbordet eller så var det at den passet bra i bilen. Men det var jo seff toppmodelen til Rockford da...eeh...9420R eller noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Jeg har en Sony spiller der fargen på knappene er lik resten av lysene inni bilen. Passer utrolig bra hvis du skal ha noe som passer inn .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Finn en som har bmw-orange belysning. Alpine har en serie med bmw lys på spillerenene.. Sånn som det bildet fra finn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 har du nok penger, så er avicex2r jækla tøff i dashen der, bmw har bygd spiller "hullet" i perfekt høyde for den på E36, kompis av meg hadde den når han hadde E36, så bra ut det edit: acivx1r mener jeg edit2: faen da avic x1r mener jeg. SÅNN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå