Gå til innhold

SOLGT.VADER SKIN INTR TIL M3 E-36 COUPE, selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 er blo pris for en kjøper- så selg du. jeg hadde aldri bydd mer enn 8000 for alt komplett. kunne få ett komplett i sverige til 4000. strøken. men ikke skinn. men det var da vader stoler:)

Skrevet
jeg tror jeg hadde solkt for 12000 ass. det er ikke masse men det er nok. os bildeler tar vel 15000 mener jeg...

OS tar jo nesten 14000 for vanlig skinn til e36 (ikke sportstoler), og da er jo ikke hattehylle, gulvteppe og armlene med.

så 12000,- er nok et godt kjøp for den som kjøper det (visst det er strøkent da). visst en kjøper fra sverige så kommer jo frakt og moms i tillegg, og det blir jo fort en del tusenlapper.

Skrevet

Var nettopp dette jeg ventet på, når jeg satte hva jeg hadde fått. Hva dere har betalt, har vel ikke noe med min salgs annonse å gjøre.??

Jeg har også kjøpt mange ting jævla billig, men skriver ikke det i salgs annonser til andre. Det er en stor u ting på sånne forum at noen må fortelle ting som ikke har med saken å gjøre.

Om 15 er blod pris for noen er greit, men når noen er villig til å betale det, så er vel det greit?

Skal jeg selge det for 7 da, bare for noen har vært heldige å fått kjøpt et sånt intr til den prisen??

Det er også mange M3 som blir borte, å da blir det mye tyve gods å få kjøpt. Å da er jo prisen en del lavere.

Så mitt råd til dere om hva ting er vært i salgs annonser er, LA VÆRE Å SKRIV HVA DERE MENER. Skal sikkert selge eller kjøpe ting selv.

Like kjipt om det er noe tilsalgs billig ,så har du fått tilslaget, å vips så er det en som skriver at han må selge det mye dyrere. Så ryker det kjøpet.

Skrevet

Skrev ikke dette når budrunden gikk ylindgren. Etter... så spiller jo ingen stor rolle. Men okej, er kanskje unødvendig. Er jo ikke akkurat flust av slike interiør heller så.. skjønner at folk er villig til å gi det som er for et slikt interiør i norge! Alle gidder seff ikke dra til sverige heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...