rel0ad Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 kan det være for at jeg har ettermontert turbo og man må regne med at den er varmere en org? eller andre ting?? hva bør jeg gjøre
SteffenM2 Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Wasser er jo vann på tysk.. Vis den lyser har du vel for varmt kjøle vann eller noe.. Men det skal vel ikke ha noe å si at du har etter montert turbo, tror ikke den gjør at vannet blir varmere akkuratt..
sax Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 OT: Er det din bil som pleier å stå på Hinna(rett ved den der tippe-sjappa)?
rel0ad Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 ikke hinna nei, ullandshaug. blå cab, går ikke ann å ta feil vist du har settt den
sax Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Jeg så bilde av din bil i en annen tråd nå. Var ikke den jeg hadde sett nei. Men fin bil anyhow!
rel0ad Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 hva kan man gjøre med for varmt kjølevann da folk?
B.E.E. Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Er jo alltids en mulighet å montere en elektrisk kjølevifte på radiatoren.
sax Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Så navnet "The Blue Pearl" så da tenkte jeg at det muligens kunne være denne:
rel0ad Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 nei:P kjører cab:) noen andre tips ang. problemet mitt da godt folk:P=)`?
sigu Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 Det er ikke termostaten / vannpumpa di som er gåen eller dårlig? Om det ikke skulle være disse kan det kanskje være et alternativ å montere en kjøligere termostat? Som åpner på lavere temperatur? Har sett noen her inne som sier at bilene som går i f.eks Tyskland har litt lavere åpne temp på termostat enn vi har. Dette tipset bør taes med en stor klype salt, og undersøkes med fagfolk før du eventuelt prøver Eller kanskje noen her på forumet har testet / vet om dette vil hjelpe han?
rel0ad Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 ja, kanskje, men tempen på måleren inne i bilen har aldri vært over halv. hmm, blir ikke klok jeg+ at det er bare svært få ganger at den viser den feilen
Morbus Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 Er den så avansert at den gir melding om at bilen koker? Trodde ikke check control hadde noe som het kuhlwassertemp.. Det er ikke tempsensoren den gir feil på da? eller Kjøleveskenivå sensor?
rel0ad Skrevet August 24, 2006 Forfatter Skrevet August 24, 2006 Kjøleveskenivå sensor kan det være ja, for den blir ikke varm, skal prøve å fylle opp litt jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå