berntsen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Har en 3,5L motoren fra e28`en. Det må 2 nye ventiler til den og så bør den hones. Ellers er den ok stand. Gått 170 000. Toppen er av og klar for overhaling. Den er planet. Felgene er borbet 16" men ene felgen har fått bremseskive gjennom seg. Kan fikses av en med tilgang på sveiseapperat og dreiebenk. Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hvordan er det mulig å få en bremseskive gjennom en felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Hadde en kompiss som skulle flytte bilen for meg. så løsnet boltene.. Og resten er historie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hmm..skulle ikkje den på plass igjen då berntsen? Skulen så ødlegge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Eg har lagt ut ØK annonsa på 3,8L motor no så slapp av:D Men 3,2 literen så står i fungere bra den. Eg trenge Felga no. Brock B1 helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hahaha, ja der ser du B1 kan bli bra vettdu..Du kan jo kjøpa motoren til torebmw som står til salgs her..m50 med turbo og sjølkost ca 120000 E jo berre en liten svipptur t karmøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hadde en kompiss som skulle flytte bilen for meg. så løsnet boltene.. Og resten er historie. Trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Hahaha, ja der ser du B1 kan bli bra vettdu..Du kan jo kjøpa motoren til torebmw som står til salgs her..m50 med turbo og sjølkost ca 120000 E jo berre en liten svipptur t karmøy Jo hadde sett fin ut me den oppi. men går nok for ein M5 maskin. Eg like når da drar heilt fra bunn av.. Pluss turbo kan byggast på dei og:D Trur kje budskjette mitt holde te nåke meir en ein heilt ordinær motor å gir. siden alt e tepassa den blokko. Men 340 hk sku no kanskje kje vera så gale da heller te begynna me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Hadde en kompiss som skulle flytte bilen for meg. så løsnet boltene.. Og resten er historie. Trist.. MHM... Men shitt happends å bare til å smile for nye felger når dei komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Bompi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 ingen som er interessert i motor? Hmm.. får kjøre tråden til topps en siste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Er nok enklare viss den er isammen skrudd vil eg tru..e vel ikkje noke å tapa på da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Mye skal du ha for motoren da? Og hvorfor må du ha to nye ventiler? Har motoren havarert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Er nok enklare viss den er isammen skrudd vil eg tru..e vel ikkje noke å tapa på da vel? Nei e kje so masse å tapa på da men hadde eg sloppe hadde da vore kjekt. He he.. men ser visst ut for at da e da eg må gjera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Mye skal du ha for motoren da? Og hvorfor må du ha to nye ventiler? Har motoren havarert? Litt usikker på pris.. liker helst å få bud. Register kjede strammeren var litt vell utslitt så hoppa øve ei tann på kamdrevet. Å klaringen e kje den beste i dei motorane der. men da gjekk heldigvis ikkje hard utøve stemplet, kun ventilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå