Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mye morsommere å studere de enn helt standard 3 serie. Jeg blir i alle fall drittlei av å studere en lang rekke med helt standard biler. De er tross alt ikke så spesielle, og man ser en hel masse av dem hver dag,så det morro at noen bygger noen rare skapninger. Om man stiller ut 10 slike skapninger og 10 standart 3 serie på samme sted, hvor tror dere det hadde vært mest folk??

Spørs på folka som kommer for å se på. Er det på Gatebil, er lexus og tribals fetest.

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke akkurat min stil heller, men det er jo derfor vi studerer bildene og gidder å diskutere dem. Ser jeg en slik må jeg bare bort og se uansett om det er pent eller ikke.

Skrevet

VIPER: anonym,har ikke du reiger gts styling da??

gts er nesten svartelistet her på forumet... her skal alle kjøre Mtech(uff)..

flere biler her som var gjennomført og stilige.hadde en av disse bilene blitt levert slik fra fabrikk\evt japsebil er jeg sikker på at flere av dere orginal politzai hadde synes de var "knall rå"!! men men,slutter vist aldri de her trådene om "Verdens styggeste bmw"..

Skrevet

Andre felger på denne skulle jeg gjerne kjørt rundt i den:

025.jpg

NB. Ikke missforstå, de fleste på bildene du visste var ganske horrible.

Må også sitere en kammrat: Kan ikke disse folkene bare kjøpe seg en japse, istedenfor å ødelegge en BMW!

Skrevet
mEhE: hehe, nei jeg har nok ikke det gitt! kjører e36 med m-tech "styling" jeg da! så da er jeg vell godtatt!

nope.. har GTS ..

trodde det var du som hadde den blå gts styla e30`en med turbo..kansje forveksla deg med en annet..

Skrevet
Andre felger på denne skulle jeg gjerne kjørt rundt i den:

025.jpg

Felgene på denne var jo SKAMLUUUUUNE.... 8)

Noen som vet hvilket merke de er?

Skrevet

Hvorfor skal de kjøpe seg japse? En 3 serie er ikke mer spesiell enn mange japser. Det er mer enn nok 3 serie til alle som vil ha. Felger ødelegger ingen biler, det er bare for neste eier å skifte dem ut. La folk gjøre som de vil med bilene sine, slutt å klag, sikkert ikke lie vakre alle bilene til de som kritiserer andre heller.

Skrevet

Når vi er inne på stygge biler så tok jeg bilde av denne E36'en på alnabru på torsdag.

Den er jo selfølgelig eid av våres nye landsmenn.

bilde039hs5.jpg

bilde044zi1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...