RenZor Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Som topic sier. Helst i trøndelags-området, eller hvor som helst ellers hvis noen har gode fraktemuligheter NB: Til M20B20 med ekspansjonstanken PÅ radiatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 BUMP! Det er jo INGEN bilopphuggeri i midt norge som har jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 bumpi bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw T. Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 har jeg...ring meg på 40604121 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 BUMP! Radiatoren BMW T. skulle sende meg har jeg ikke sett snurten til, så jeg trenger fortsatt radiator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 www.bruktbildeler.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 jeg har... må bare ribbe bilen først.. skal gjøre dette neste uke... pm visst intrisert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 BUMP! Har fortsatt ingen radiator! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg har radiator te motoren din. Ring meg på 99009205 viss du er fremdeles er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Som topic sier. Helst i trøndelags-området, eller hvor som helst ellers hvis noen har gode fraktemuligheter NB: Til M20B20 med ekspansjonstanken PÅ radiatoren. viss uten ac og er manuel gear.. 1650,- ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Som topic sier. Helst i trøndelags-området, eller hvor som helst ellers hvis noen har gode fraktemuligheter NB: Til M20B20 med ekspansjonstanken PÅ radiatoren. viss uten ac og er manuel gear.. 1650,- ny Syns det blir for dyrt å koste på til en gammel bil. Brukt er greit nok, hvis jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Som topic sier. Helst i trøndelags-området, eller hvor som helst ellers hvis noen har gode fraktemuligheter NB: Til M20B20 med ekspansjonstanken PÅ radiatoren. viss uten ac og er manuel gear.. 1650,- ny Syns det blir for dyrt å koste på til en gammel bil. Brukt er greit nok, hvis jeg finner den e god.. men bare å si fra ere krise;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå