Dr_S Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Strøken denne her...må vel være blant de peneste E39 her inne Men er ikke fan av slike felger...M5 speil hadde og gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 fin e39. Grym farge, men liker ikke felgene helt og litt senk og M5 speil hadde vært knallers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Meget pen E39, savner litt mer senk eneste. Og mulig andre felger... Holder du til i Førde eller i nærheten der?? Syns jeg såg en pen rød E39 i Førde i sommer da jeg kjørte gjennom der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Meget pen E39, savner litt mer senk eneste. Og mulig andre felger... Holder du til i Førde eller i nærheten der?? Syns jeg såg en pen rød E39 i Førde i sommer da jeg kjørte gjennom der... jepp, bur 2mil i fra førde, men jobber i førde og er der mesteparten av fritida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Bilen din er ***** fin, men like ikkje felgane så godt! Har du sett bilen "live"? Kanskje du endra meining da.? Bilen er kjempe flott, og den kler felgane ekstremt bra. ser bedre ut live ja, skjønner at det blir litt bling bling på bilder, men det er jo kun en krom kant da. og at felgane stort sett er nyvaska hehe har veldi lyst på m5 speil, men er så hinsides dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Koster 2400 DK på koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Koster 2400 DK på koed.. kor mykje det blir inn til landet da me frakt og div? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ 3500kr da i postkassa mi, det er ikkje så gale da. sparer nå godt over 1000lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 fin bil, og ikke minst fin farge.. men de asa felgene der kunne du godt ha bytta, og ja jeg vet åssen de er live. med andre ord, litt senk, m5 speil og andre felger så hadde den vært perfekt.. bortsett fra sånn motormessig da seff.. i mine øyne da vel å merke.. alle har jo forskjellig syn på ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå