aUDUN` Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Som topic sier, hvor skaffer jeg billige oneblock lykter? jeg hadde en Dansk sidet der de kostet 2200,- .. Noen som har linken til denne siden? (beklager feil tråd men fant ikke annen plass å legge den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Kanskje www.koed.dk du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Nei? De selger jo bare orginale deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 KOED selger ikke bare orginaldeler nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 oki, men di selger ikke di lyktene jeg er ute etter.. di selger ikke OneBlock lykter engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Ehhh. Du meine vel onePIECE lykter. Eg kjøpte mine på www.autospar.no. Der har di tilbud på lykter med angel eyes t 3300.- nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Nei, eg meine OneBLOCK lykter.. e vertfall det di kalles de fleste nettbutikker på internett.. har aldri hørt ordet OnePiece før.. Bor like ved autospar, og vet det ikke er så veldig brukervennlige priser der.. Så sorte OneBlock lykter med Angel Eyes til 2200 på en dansk side nettside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Er det sånne lys? I så fall så er det noen svensker som kan skaffe ser jeg i denne tråden på autopower. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Dette er mine Sonar-lykter. De er *én del*. Dvs, à la "Oneblock". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Mr.Sunde: De koster 2700, men hvor mye kommer såfall toll og frakt på, gjerne det blir like dyrt som å kjøpe dem i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 ChrZZ: jeg ser det er OneBlock lykter, men hvor selges disse billig? det er det jeg lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Jeg kjøpte mine @ www.dybvik-trading.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 åj, billige.. men de har vist bare Chrome igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 OnePiece er en japansk tv serie jæævli morro btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 hehehehe, Off Topic NR. #1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå